- Medlem
- 20. juli 2011
Fant ingen tråd om dette, men hvordan oppbevarer dere urene deres når dere er ute å reiser? Har dere med en liten boks? Eller er det andre finurlige løsninger.
Mvh
Mvh
Jeg har en som ligner litt på denne. Kjøpte den for ca $40 på ebay, funker helt fint.
Er det jeg som er gal når jeg ikke klarer å bruke slike oppbevaringsmetoder, fordi lenken ligger inntil baklokket og gnisser og riper opp? Klarer derfor heller aldri å legge fra meg klokka med skiva opp uten at det ligger noe imellom lenka og kassen/baklokket. Hehe
Jeg har lyst til å kjøpe meg de oppbevarings pouchene fra Oakley jeg, noen som veit hvor de selger det? De stedene jeg har finni dem, så er de utsolgt.
Er det jeg som er gal når jeg ikke klarer å bruke slike oppbevaringsmetoder, fordi lenken ligger inntil baklokket og gnisser og riper opp? Klarer derfor heller aldri å legge fra meg klokka med skiva opp uten at det ligger noe imellom lenka og kassen/baklokket. Hehe
Jeg har lyst til å kjøpe meg de oppbevarings pouchene fra Oakley jeg, noen som veit hvor de selger det? De stedene jeg har finni dem, så er de utsolgt.
Skal du ha lite, lett og funksjonelt er det one way to go:
Oakley Small watch vault 07-233 - £16.14
Skal du ha stil på innpakningen er det no go.
Jeg vurderer sterkt å kjøpe en Pelican 1120. Noe særlig tryggere oppbevaring av klokker på reise finner man nok ikke. Kommer på i underkant av 300,- levert hjem i postkassen.
Se nederst på denne siden: Thrilled with new PELICAN CASE - Page 2
Idiot check, funnet noen grei side å bestille fra?
Google is not my friend in this case
Ebay. De fleste av de amerikanske selgerne skal ha mer for frakten enn for selve kassen, men ikke f.eks. disse:
New Pelican 1120 Black Case W/PICK N PLUCK Foam|eBay
Skal du ha lite, lett og funksjonelt er det one way to go:
Oakley Small watch vault 07-233 - £16.14
Skal du ha stil på innpakningen er det no go.