Takk for innspill!
Bulova var litt kult (etter å ha sett videoen), men litt stor og stoffreim.
Ellers hadde Momo Design et par kule, inkl denne (men litt dyre):
Ellers hadde Tissot noen kule ja, deriblant denne;
Men den ser ganske tykk ut? Men likte veldig funksjonene med touch, barometer, etc. Kjekt med værmelding!
Og citizen har flere jeg likte, f.eks.:
Av de du linker til her ville jeg definitivt gått for Tissoten eller Citizen. Det er alltid bedre å kjøpe klokker fra anerkjente klokkemerker istedet for produsenter som lager alt mulig annet. La momo lage ratt, seter og alt mulig annet bilrekvisita, men jeg vil fraråde deg å investere 2000+ kr i en momo-klokke.
Tissot og Citizen har laget klokker i mange år og vet hva de holder på med. Hold deg til klokkeprodusenter
Skulle jo tro at det er kvalitet når det er priset høyt, at de f.eks. samarbeider med anerkjente merker. Men man betaler kanskje mer for merket enn kvalitet..
Nå kjenner jeg ikke nøyaktig til hvor momo får produsert klokkene sine, men høy prislapp trenger overhodet ikke å bety kvalitet. I 90% av tilfellene der slike merker selger klokker så er det et kina-ræl-urverk som sitter inni klokken og kvaliteten på klokken generelt er veldig dårlig. Det finnes helt sikkert unntak, men mitt råd er: Vær sikker og hold deg til kjente klokkeprodusenter.
Certina er forøvrig også et bra merke