Av restauranter kan jeg også si meg enig i at Hawksmoore er veldig god, avslappet atmosfære og god mat! Greit å merke seg at de har en litt mer ungdommelig avdeling i underetasjen med lettere mat og gode drinker!
Dersom man skal ha det mer fancy, kommer man ikke unna Hélène Darroze på The Connaught, men her er det klin umulig å få bord på kort varsel, så greit å være i god tid når man bestiller.
Mange av klokkebutikkene er jo sentrert i Mayfair (New/Old Bond street) så det er absolutt verdt å merke seg at lunsjen på Hakkasan er veldig god, hvor man også får value for money siden dette er en stjernerestaurant. Dersom man lurer
litt på om man skal kjøpe klokken man nettopp så på, vil en Hakkatini fjerne all tvil...
Av barer er Artesian
utrolig innovativ, men jeg vil faktisk si at stemningen på Nightjar er hakket bedre, på tross av at det ligger i City. Her er det alltid live-musikk, og god steming, eneste man må huske er at dette er et sted man må bestille bord.
Det er jo flere av Sonens medlemmer som er av den yngre garde, så tenkte man også kan dekke nattliv, og jeg hadde en av mine bedre kvelder på byen på DSTRKT! Her er det også greit å være flere på tur, så man får booket bord
Av hoteller, så er både Jumeirah Carlton Tower, The Connaught og The Nadler utrolig gode hoteller. De første to kan være litt pricey, men verdt pengene, for da snakker man ordentlig luksus. Nadler har et litt mer ungdommelig preg, men utrolig vennlig betjening!
Transport i London gjøres som kjent via black cabs eller tube, men dersom man ønsker å benytte seg av dataroaming, vil man spare utrolig mye ved å bruke App'er som Uber og Addison Lee.
God tur!