Hei, jeg vurderer salg eller bytte av min Oris Aquis date 43 mm med sort skive og bezel med gummireim fordi den dessverre ikke blir brukt like mye som den fortjener. Kjøpt for et års tid siden av gg her på sonen. Klokken er i veldig god kosmetisk stand, det eneste som er å pirke på er en meget liten ripe i bezel rett ved lume-dotten. Kan sees på bilder. Ellers er den veldig pen. Det er normal slitasje på spennen. Følger også med en frekk original oransje gummireim fra Oris av ypperste kvalitet. Om jeg ikke tar feil er prisen på denne separat rundt 2000 kr. Uret befinner seg i Alta, men jeg er ofte i Oslo.
Det som er interessant av bytte er samme ur i 40mm størrelse, altså den mindre versjonen, eller Omega seamaster av noe slag. Kan bytte både opp og ned med mellomlegg. Er egentlig åpen for mye forskjellige klokker så bare send inn bytteforslag om du er interessert. Bytteverdi kr 9 000.
Ved rent salg settes pris til 8000 kroner. Kan sendes med EON eller Norgespakken om det ønskes. Dette er første gangen jeg selger et ur her inne, så jeg har dessverre ikke noen gg referanser, men jeg er en ærlig kar. Send pm ved interesse
Her kan ripen så vidt sees til venstre for lumedotten
Det som er interessant av bytte er samme ur i 40mm størrelse, altså den mindre versjonen, eller Omega seamaster av noe slag. Kan bytte både opp og ned med mellomlegg. Er egentlig åpen for mye forskjellige klokker så bare send inn bytteforslag om du er interessert. Bytteverdi kr 9 000.
Ved rent salg settes pris til 8000 kroner. Kan sendes med EON eller Norgespakken om det ønskes. Dette er første gangen jeg selger et ur her inne, så jeg har dessverre ikke noen gg referanser, men jeg er en ærlig kar. Send pm ved interesse
Redigert: