Selges/byttes Oris MeisterTaucher Regulateur 1000m

Medlem
11. juni 2012
Sted
Bergen
th_oris2_zps107c1f99.jpg

Hei! SOLGT

Vurderer å selge dette solide, men lette dykker-uret i titanium. Manuell HE-ventil. Dette er en 44mm som man ikke får tak i nytt lenger.

Har en boks med brukermanuall og papirer å en gummi-rem (noe kort), verktøy for rem skifte, ekstra lenker og en lommelykt! Det følger også med ett Oris dykker-kart som viser dykkerverdens eldoradoer rundt om, hehe.

Jeg kjøpte den for å ha den som en beater på jobb en gang i tiden, men fant ut at jeg ville heller ha en Seadweller... Så den har blitt brukt litt til hverdags men ikke på jobb eller i vannet.

Forrige eier kjøpte den i 2010 sa han..
Det kan stemme da det står i manualen/garanti boken at den er kjøpt i Filipinene 2010.

Jeg tok den med til en urmaker jeg kjenner i Bergen da jeg fikk den. Han så over den og sa at den var helt strøken, men har ikke tatt noen service utenom det. (Skulle ikke være nødvendig)

Klokken er i titanium så den har litt "swirls" men den har ingen sjenerende riper eller skader.
Den er av 2-generasjon med en stilig bølge-skive og ett blålig gjenskinn i glasset.

Denne blir nok savnet, men jakter fortsatt på seadwelleren og litt ekstra peng er ikke dumt

Bud mottas :)

Beste bud til nå, 8000,-

th_oris4_zps835dd2f1.jpg

th_oris3_zps0bd90355.jpg

th_oris5_zps92df4605.jpg

th_oris1_zps0c6ae458.jpg

Redigert: