Tror neppe dette blir min siste Oris.
Thank you for your mail
We will start deliveries in feb for the 65 bracelet version
and yes you can bye the bracelet separately, but for the moment its in backlock we will have on stock in approx 3-4 weeks
Ca 5000-5500 Nok
Og prisen på lenken:
Ca 5000-5500 Nok
OBS: Ace jewellers quota meg nettopp 207 euro pluss 15 euro frakt.
Oi, såpass! Takk for tipset. Sa de noe om tilgjengelighet?
Oppdatering: Jeg bestilte nettopp lenke fra Ace. 222 euro, pluss at jeg jo sikkert må betale litt moms og toll når den kommer da.
De sa at de ikke kunne love noe fordi de ikke visste sikkert selv ennå, men trodde de fikk dem inn i "mid to late febuary".
Kjekt å ha egen Oristråd.
Synes ikke den der bronsegreia var noe særlig, da det ser ut som et hvilket som helst no name merke. Synes den ikke har noen identitet.
De bør holde seg til det de kan - og SixtyFive med lenke (ss rivet) dét kan de. Jeg vet at en SixtyFive kan påmonteres Rolex sin Oysterlenke ved å benytte riktige endeledd - men når den nedenfor kommer (februar?) - så skal jeg seriøst sjekke om det ikke blir min første Oris ever.
Gratulerer ikke mye ro i boksen din om dagenFår bidra her med min nyankomne Oris Aquis Date 43mm.
Har bestilt ny lenke til den også, den kom på 251euro inkl. frakt fra Tyskland.
Gleder meg til å prøve den med lenke da den i mine øyne er en av de mest visuelt attraktive lenkene som finnes
Vis vedlegg 762
Gratulerer ikke mye ro i boksen din om dagen
Hadde nok hatt en aquis i boksen om den ikke hadde integrert lenke... Fåes de kun med keramisk bezel? Personlig liker jeg ikke keramisk bezel, aller helst vil jeg ikke ha insert, men en ren stål bezel.
Du har jo exp2? Nå må du ha en skikkelig flamboyant keramisk bezelHadde nok hatt en aquis i boksen om den ikke hadde integrert lenke... Fåes de kun med keramisk bezel? Personlig liker jeg ikke keramisk bezel, aller helst vil jeg ikke ha insert, men en ren stål bezel.
Fant orisen med stål bezel, den kan absolutt være noe å vurdere, men den har fortsatt integrert lenke.Du har jo exp2? Nå må du ha en skikkelig flamboyant keramisk bezel