Denne likte eg. Oris Aquis New York Harbor limited edition.
Vis vedlegg 295244
https://timeandtidewatches.com/hand...nge-with-the-new-york-harbor-limited-edition/
Du glemte bildeJeg synes Oris har blitt et spennende merke så jeg har anskaffet meg en klokke selv derfra, endelig fått tilpasset den og alt på stell.
Hei du, det er klart for et par bilder jeg har lagt ut nå.Du glemte bilde
402 er med midtmontert sekundviser og dato, mens 401 er med subdial med sekundviser uten dato, tror jeg.På min helt nye Oris Propilot 400 er urverket merket med «Cal. 400-2».
På nettet er alle tilsvarende bilder av samme urverk alltid kun merket med «Cal. 400», og jeg finner heller ingen info om noe endret eller oppgradert 400-urverk.
Noen som har en logisk forklaring?
Men her står det jo ikke 402 men 400 bindestrek 2.402 er med midtmontert sekundviser og dato, mens 401 er med subdial med sekundviser uten dato, tror jeg.
(herlig blanding av norsk og engelsk der)
Vet ikke om dette stemmer:Men her står det jo ikke 402 men 400 bindestrek 2.
Og så vidt jeg har skjønt finnes det per i dag: 400 (vanlig), 401 (small seconds, no-date) og 403 (small seconds, pointer date). Altså ingen 402 (enda).
Ah, skjønner. Da er det nok rett det @chrbir sier.Men her står det jo ikke 402 men 400 bindestrek 2.
Og så vidt jeg har skjønt finnes det per i dag: 400 (vanlig), 401 (small seconds, no-date) og 403 (small seconds, pointer date). Altså ingen 402 (enda).
Takker!Vet ikke om dette stemmer:
Vis vedlegg 303939