Oris unboxing

Medlem
10. sep. 2013
Innlegg
55
Hei,

Siden det ble etterspurt en unboxing så snart jeg fikk klokken, så får jeg vel bare gjøre det da ;)
Dette er min første mekaniske klokke, og den ble en del dyrere enn jeg hadde planlagt. Men da jeg fant den, var det ingen vei tilbake. Beklager kvaliteten på bildene, de ble tatt med telefonen under dårlig belysning.

NoNc7pZ.jpg

lLl1WNC.jpg

iB8su3L.jpg

okFeIcK.jpg

3M6Qh2t.jpg

395vWTD.jpg

Det ble altså en Oris Divers Date.
BEN9IGO.jpg

R9Dtpge.jpg

Bviw3X2.jpg

72qwVe8.jpg

mqcU8Pv.jpg

Jeg var litt redd den skulle bli litt for stor, men synes faktisk den virker mindre enn sine 44 mm.
pYCrBlA.jpg

Jeg har ikke justert lenken ennå, så den er litt for slakk.
H33IFXK.jpg
 
Redigert:
Veldig fin! Hadde en Oris for en del år siden, lik din men i sort. Men da var jeg på en eller annen latterlig bølge hvor alt på død og liv skulle være så stort, og 44mm ble for lite for meg (herregud ...) Så flippet den raskt. Artig om du gidder skkrive neon ord om hvordan du opplever kvalitetsfølelsen osv da? fikk aldri fiklet stort på min før den røk i affekt ...
Grattis!
 
Grattis!

Denne har jeg veldig tro på, og vil gjerne høre noen erfaringer etterhvert.

Spennende og tøft valg! ;)
 
Nice! Har sett på Oris flere ganger, kult om du lager en liten review når den er gått inn:)

Grattis!
 
Gratulerer med en knallfin klokke og ikke minst en klokke som er litt utenom det vanlige her inne! Jeg tror du kommer til å trives godt med den. Sier meg enig i det andre har sagt før meg og slenger meg på ønsket om en review om en månede eller to, når du begynner å få en følelse av klokken :) Nyt den!
 
En på jobb har den klokken, får bare mer og mer sansen for den. Klokken er mye finere IRL. Vanskelig å få frem alt på bilder.
Men gratulerer med flott ur! kjekt å se folk velge litt utenom det vanlige ja!
 
Gratulerer med en knallfin klokke og ikke minst en klokke som er litt utenom det vanlige her inne! Jeg tror du kommer til å trives godt med den. Sier meg enig i det andre har sagt før meg og slenger meg på ønsket om en review om en månede eller to, når du begynner å få en følelse av klokken :) Nyt den!

+1
Grattis med flott rugg :cool:
 
Grattis med veldig tøff diver! Liker den kraftige og maritime kassen. Denne tror jeg du blir fornøyd med!