chrbir
Støttemedlem
Vi planlegger å dra i gang en liten GTG i forkant av åpningsdagen. Er det stemning for det?
Vi planlegger å dra i gang en liten GTG i forkant av åpningsdagen. Er det stemning for det?
Gjerne - tenkte å ta turen fra Stavanger
Ja, om jeg får være din +1 som i forrige gang
Ja, om jeg får være din +1 som i forrige gang
Aha, skjønte først nå at torsdag bare var for VIPs.Her er en egen tråd for Mini-GTG før OWF torsdag 28 oktober.
@mph90Mini-GTG Oslo Pt. XI x OWF 28. oktober
UPDATE: Årets første Mini-GTG blir den 28. oktober klokken 16:00 sentralt i Oslo. Vi har lykkes i å invitere oss selv til en nytt og spennende sted sentralt i Oslo, hvor forholdene ligger til rette for en passende oppvarming. Det blir anledning til å se, ta og føle på klokker i trygge og...www.tidssonen.no
@Heftos
@FramII
Tenker også fredag 1900Ser ut som jeg har fri 28/29
Hvilken tidsslot kjøper folket billett til?
Man må sikkert søke om å få lov til å stå på venteliste...Hva skal til for å få tilgang på VIP? Er det Bjerke som inviterer noen utvalgte gode kunder?
Ja.Hva skal til for å få tilgang på VIP? Er det Bjerke som inviterer noen utvalgte gode kunder?
Det blir en dagstur til fredag kl. 14 for meg.Ser ut som jeg har fri 28/29
Hvilken tidsslot kjøper folket billett til?