Oversikt over Tudor-priser ved Urverket.no

Her har de nok jekket opp veiledende priser en god del.

Ikke kom til meg å si at Pelagos på gummi koster 29k veil.

Urverket oppgir en veiledende pris på BB med reim som er 510 kr høyere enn den jeg fikk oppgitt fra forhandler. Også BB på lenke er noen hundrelapper dyrere på urverket. Når det gjelder Chrono oppgir Urverket en veil-pris som er 2000 kr høyere enn prisen Lervik oppgir på sine hjemmesider. Så her er det mulighet til å oppnå bedre priser hos norsk forhandler, selv uten tidligere kunderelasjon. Det fikk også jeg da jeg kjøpte BB på reim forleden.

Jeg var innom Bjerke og så på en Pelagos, den skulle de ha 28 300.- for. Forøvrig også en klokke der man får med både gummi og lenke.

Redigert:
Etter det jeg kan se er også Rolex-prisene noe "oppjustert". Sånn går det vel når merkene ikke har prislister lett tilgjengelig.

Prisene deres på både Jaeger og Omega har også forverret seg noe. Mulig svakere krone spiller inn her.

Redigert, prisene deres på omega har blitt helt forj***ige. Man kan oppnå samme pris ved å gå inn til en villkårlig forhandler og be om et pristilbud på modellen man er interessert i.

Men GO, breguet og lignende er fantastisk priset hos urverket.no. Spent om de faktisk kan levere til de prisene de oppgir.

Redigert: