JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Dag 5... still going strong, but getting weaker. Planen var å skifte reim/lenke hver hele uke, men tror jeg trenger forandring i løpet av dagen
Dag 5 - Lei og i likhet med
@Labbos blir det reimbytte ved lunsjtider
Tar sikte på reimbytte annenhver dag, så det blir nok noen ‘festlige’ komboer innimellom
Jag uppskattar frånvaron av datumvisning på klockan. Visst är det den 25/3 idag, eller? Trevlig helg alla kvarvarande OWG’s!
Husker ikke i farten hva annet jeg har i boksen... Dette er lett!
At the dentist - null hull
Ikke så verst med vinterferie nå.
Idag gikk det nesten galt – ikke fordi jeg er lei, men fordi jeg glemte meg helt bort
Når man begynner å ta bilder av alt mulig rart som har med klokker å gjøre vet man at det blir en lang måned. Baksiden på Bathyscaphen hjelper litt på da
Dag 5. Hyttekontoret ved lunsjtider.
Remskifte med covid-test som bonus: hvis håndleddet ikke lukter vanilje, da betyr det trøbbel:
Community Manager
Støttemedlem
Jeg er stadig med, nå med Hirsch alligator reim, eller reim med alligator preging. Ser ut til at Seamasteren sakker litt, skal prøve å finne ut hvor mye.