OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Og der tar jeg ansvar for egen atferd og kaster inn håndkleet :p

Årsaken er sammensatt:

1. Måtte ganske tidlig ha en klokke på armen i forbindelse med visning/review/foto, klarte å glemme meg bort og føler jeg var helt i gråsonen av hva som er innenfor reglene (@Nicolai bevitnet på videokonferanse hvordan jeg skrek da jeg brått oppdaget hva jeg hadde glemt igjen på armen).

2. Har et par dager nesten glemt å ta på meg klokken (jeg pleier svært sjelden å gå med klokke når jeg har lange skriveøkter hjemme), og endte opp med å bare ha klokken på armen i noen timer. Kanskje innafor, men det føles ikke helt riktig.

3. Gjennom OWG har jeg lært meg at jeg syns det er DRIT KJEDELIG å være en "one watch guy". Blir faktisk irritert bare av tanken.

4. Jeg hater å bli fortalt hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal oppføre meg – tydeligvis også når det sånn halvveis kommer fra meg selv ;)

Lykke til videre dere som fortsatt holder ut! :)

IMG_20210315_204611.jpg
 
Her holder vi ut på 15. dag. Tenker å bytte til nato snart, men tok nettopp av et halvt ledd, og nå sitter lenken som et skudd! At jeg ikke har gjort det før...:rolleyes: Hadde ikke loctite tilgjengelig, men regner med skruene holder likevel. Fikk strammet godt til (y)
6F40DDEC-93A7-45F9-B0EA-7A41860E788B.jpeg