OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Dag én, klokkeboksen kaller
B918E6C3-C243-4DE8-A6A4-464FDBB32082.jpeg

DAG 1: Då var vi i gang. Dette blir bra! Litt tankar rundt val av klokke følger Eg hengte med tidleg opp i utfordring begrepet. Eg har to særs tidlause klokker i samlinga. Ein Speedmaster og ein Explorer1. Om eg kun skulle hatt 1 klokke hadde begge desse stilt høgt på skalaen. For å unngå å bli for «safe», og ta med utfordring begrepet vidare utelukka eg derfor desse. Eg vurderte deretter å gå bananas og bruke sommerklokka som er veldig GUL. Denne planen sat lenge i. En rask kikk i kalendarboka viste dog eit styremøte der eg skal legge fram ein viktig presentasjon + middag etterpå. Hadde det ikkje vore for desse hadde nok denne vore på handleddet i dag. Ja, gult er kult, men…. Tilslutt vurderte eg å sende Jon Henrik ein PM og høyre om eg kunne få gå for den vanskelegaste utfordringa av alle. Å gå UTEN klokke i 1mnd. Føler meg dog «naken» uten, o gå gå naken i 1mnd er ikkje så good feeling så droppa heldigvis det. Endte tilslutt opp med IWC Ingenieur. 3 grunnar til dette: 1. Føler det er ein utfordring å gå med klokke som er så vanskeleg å endre stil på. Fungerer kun på lenke. 2. Den er tykk, er det mulig å ha en dagligklokke som er så tykk hver eneste dag? 3. Den har hatt noe dato issues da dato har hengt seg opp mellom 2 datoskift. Dette har ikkje skjedd under bruk tidligere, men når gangreserve har gått ut… Nå skal den prøves 1 mnd i strekk for å se om det skjer under bruk. Ser fram til mange gode klokkebilder, erfaringer med det å vere OWG etc. -Oddemann-
16145943556594964362809112029323.jpg