Sjarmøretappen nå!
Denne måneden har bekrefta to ting jeg tror keg visste fra før av. Både at dette er min favorittklokke, og at den ikke skal være min eneste klokke.
Misforstå meg rett, dette har gått helt smertefritt, men pappaperm og pandemi har også betydd at anledninger som gir meg lyst til å bytte klokke har vært veldig sjeldne.
Jeg elsker Exploreren. Den er vakker, behagelig og praktisk. Samtidig har den det lille ekstra som gir «godfølelsen». Likevel er den hvite skiven og stålbezelen litt for sporty til å passe i alle anledninger. Samtidig merker jeg at jeg har blitt litt feig, og liker ikke for mye herjing og vann på klokka, selv om jeg intellektuelt sett veit at en Oyster som nylig har vært på full service egentlig er sikker som banken.
I fjor gjorde jeg OWG med en Aqua Terra som jeg senere har solgt, og selv om jeg ikke angrer på salget var det en klokke som passet bedre som eneste klokke.
Jeg syns dette har vært veldig bra gjennomført fra Tidssonens side, gøy med denne typen prosjekter!
Hva er den første klokka dere skal bytte til? For meg er det en G-shock, det eneste andre jeg har tilgjengelig på hytta. Men ikke før i morgen, selvsagt. Og kanskje ikke da heller...