Grattis Min gamle?
Takk. Vet ikke? Mulig. 2018, som ny, veeeeldig! pen. Utrolig digg klokke. For meg, som hadde en 15200 stabilt på hånda i nesten 20 år, er denne mye av det Rolex er og skal være. Utrolig bærekomfort og finish! Digger at krona på skiva er hvitt gull og ikke malt. Nytt urverk og fin (perfekt) størrelse.Grattis Min gamle?
Kjøpte du av Hans er det min gamle Nydelige de der, savner denTakk. Vet ikke? Mulig. 2018, som ny, veeeeldig! pen. Utrolig digg klokke. For meg, som hadde en 15200 stabilt på hånda i nesten 20 år, er denne mye av det Rolex er og skal være. Utrolig bærekomfort og finish! Digger at krona på skiva er hvitt gull og ikke malt. Nytt urverk og fin (perfekt) størrelse.
Er det noen som har testet de på reim, nato etc og vil dele litt bilder og erfaringer?
Hei, får ikke sendt deg PM angående denne.. Kan du sende meg en?
Fantastisk! I all sin enkelhet syns jeg dette er noe av det vakreste Rolex har å by på. Kassa og lenka er proposjonsmessig nær perfekt. Den børsta skiva fanger lyset på en særs behagelig måte. Og de tre ulike markørene gir hele greia en spennende dybde. To linjers undertekst gir også behag for øyet. Nyt den i lange drag!
Dette er ekte Rolex FakemarinerUsikker på om jeg legger dette rett plass, men jeg prøver meg.
Fant en klokke iblant noe arvegods, og lurer på om det kan være en ekte Rolex.
Noen som kan se utfra bildet om den er ekte og hvilken modell det er?
Eventuelt hvordan jeg kan finne ut om den er ekte.
-Cato
Usikker på om jeg legger dette rett plass, men jeg prøver meg.
Fant en klokke iblant noe arvegods, og lurer på om det kan være en ekte Rolex.
Noen som kan se utfra bildet om den er ekte og hvilken modell det er?
Eventuelt hvordan jeg kan finne ut om den er ekte.
-Cato