På 80-tallet....

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Kjøpte jeg, som sikkert mange andre (på min alder vel og merke..) en Mulberry filofax.
Denne har ligget brakk på kontoret mitt i nesten 15 år. I forbindelse med bytte av jobb har denne dukket opp, og siden det meste nå er elektronisk, var denne døden nær.
Ideen dukket opp når jeg kikket på skinnet og klokken min samtidig.. her skulle det slaktes!

Tok kontakt med en på forumet, kjippet den i posten, fikk den i retur idag.
Av filofaxen laget han 2 stk remmer, etter mine behov og ønsker.

Her kan dere se selv og vurdere hva dere synes om resultatet.

Jeg er i hvertfall strålende fornøyd med kvalitet, kommunikasjon, leveringstid og pris.
Takk, @Olando

Redigert av en moderator:
Det så jo meget bra ut! Fikk du med noe Mulberry-embossing på noen av remmene? Det hadde kanskje vært kult? Eller veldig kleint, litt usikker :D

Det så jo meget bra ut! Fikk du med noe Mulberry-embossing på noen av remmene? Det hadde kanskje vært kult? Eller veldig kleint, litt usikker :D

Nei, fikk ikke med det, spurte ikke om det heller. Vurderte å få med foret på baksiden av remmen, men tror det var for lite.

Stykket logoen satt på var for lite til å kunne brukes. Måtte isåfall ha limt det på og det hadde blitt kleint:) hvis ikke skulle jeg ha satt det på en keeper.