På an igjen!

Medlem
29. mai 2010
Sted
Bærum
Å unboxe idag blir som å hoppe etter wirkola. Moores nyervervelse er noe av det råeste som finnes, pent pakket inn og med en flott presentasjon. Dette blir mer som en vanlig dag på jobben.
Jeg har heller ikke tid nå til å utdype mitt valg eller klokkens kvaliteter. Lar derfor bildene tale for seg, selv om ikke kvaliteten på bildene er noe kyte av.

temporary-6.jpg

temporary-7.jpg

temporary-8.jpg

Næmmen...dette blir jo feil. Den har jo sjuli fra før av.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Ta da :p
temporary-9.jpg

Meget godt fornøyd - når jeg får justert lenken.
Skulle egentlig ha meg en ap roo panda, den ble for stor så da ble det en panda roc i stedet.

Ha en strålende aften, godtfolk, og takk til ostepåpp for en hyggelig handel :D

Grattis, sjuli!
Et virkelig flott eksemplar av arten. To RO i samlingen, det må man virkelig si... :D
Og ja, personlig er vi veldig enige: - jeg foretrekker RO foran ROO. Mest på grunn av størrelsen.

Nyt herligheten!

Denne er jo helt konge og helt på høyde med ALS men i en annen kategori, så det så! Gratulerer, den er absolutt en av de flotteste RO laget!

Gratulerer så mye! Og jeg som hadde noen vage planer om å forsøke å snike til meg denne selv ;).

Hva skjer idag? De heftigste unboxingene på lang tid skjer idag. Feriepenger som har tikket inn? ;)

Gratulerer med et kjempe flott ur fra kremen av manufakturer. Den flotteste chronographen fra AP IMHO.

Noe sier meg at du får en veldig flott helg, sjuli :)

Gratulerer, Sjuli. Vakkert vakkert ur, unboksing langt over snittet dette :)

Endelig... Forløsningen........... Deilig. Denne er ALLER fineste AP som finnes. IMHO

Gratulerer.