På an igjen!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Utrolig digg å få landet denne. Nå skal jeg bare få justert lenken, men har samtidig en plan om å sette rem på klokken da jeg liker den kombinasjonen på modellen.
Ha en finfin lørdag, klokkevenner!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Utrolig digg å få landet denne. Nå skal jeg bare få justert lenken, men har samtidig en plan om å sette rem på klokken da jeg liker den kombinasjonen på modellen.
Ha en finfin lørdag, klokkevenner!

Utrolig flott klokke! Gratulerer med ny!

Takk for alle hyggelige hilsener :D
Det er alltid gøy å kjøpe noe nytt (men her brukt), men dessverre sliter jeg med å få brukt klokken.. Lenken er altfor liten og jeg mangler rett verktøy for å justere lenken. Dermed snakker vi først mandag før jeg er på "nett". Pure pain, good for nothing!

Denne gikk meg hus forbi! Grattis med ROC, spennende ur, håper jeg får anledning til å se denne live på et tidspunkt.

Jøje meg. Denne har jeg ikke fått med meg. Gratulerer!:D
Absolutt en av de fineste modellene fra AP.

Gratulerer så mye med en grisefin AP!! :)

Ingen dårlig dag på jobben, flott ur :)

Jøje meg. Denne har jeg ikke fått med meg. Gratulerer!:D
Absolutt en av de fineste modellene fra AP.

Tusen takk for gratulasjonene :)

Denne gikk meg hus forbi! Grattis med ROC, spennende ur, håper jeg får anledning til å se denne live på et tidspunkt.

Vi skal nok få til det, Krille, om det blir på en GTG el nurk :p

Super kul!
Matcher ikke denne skiven på Daytonaen din? Hvit, sort og rød (hvis jeg ikke husker helt feil)?

Nei vet du hva, må bare gratulere igjen, dette er en av de hvor én gang ikke holder.

Hehe....jeg takker igjen, C! Planen er å få justert lenken i dag, det blir bra. I så fall skal jeg få lastet opp et bilde pronto :cool:

Super kul!
Matcher ikke denne skiven på Daytonaen din? Hvit, sort og rød (hvis jeg ikke husker helt feil)?

Joda, det er en "rød tråd" her ;) Men ettersom AP-en ikke akkurat var gratis må jeg nok vinke farvel til Daytonaen. Akkurat det er litt trist :(