På jakt etter chronograph

Medlem
2. feb. 2010
Hei, min første posting her på forumet.

Er en lykkelig eier av en Rado, en tag og en raymond weil, men kunne tenke meg en seamaster eller noe lignende. Har dere noen forslag til klokker i samme prisklasse som omegaen.

Takk for svar
:p

Hei og velkommen!

Hva med Longines? Breitling? De har mange superbe alternativer.
Men hva med å gå for en Speedy eller rett og slett Seamaster Chrono, som du selv sier.
Du trenger egentlig ikke gjøre valget så vanskelig. Omega lager noe av det absolutt beste som finnes!
Lykke til!:cool:

Første jeg tenkte på her var iallefal Speedmaster! THE chronograph.

Evt. en Sinn 103 som et rimeligere alternativ.

Takk for tilbakemeldinger.
Har fått et tilbud på en Tag link Chrono med hvit urskive fra en forhandler kr.18.000 ca 5-6000 under veil pris. Hva mener dere om dette kjøpet.

Når jeg tenker på chronograph er det kun ett merke som detter inn i hodet mitt...Breitling.;)
Solid, super finish og topp kvalitet på lenke.

Takk for tilbakemeldinger.
Har fått et tilbud på en Tag link Chrono med hvit urskive fra en forhandler kr.18.000 ca 5-6000 under veil pris. Hva mener dere om dette kjøpet.

En kurant kronograf det der. Bare husk at hvis du ønsker variasjon og vil skifte til rem, så er ikke dette mulig på "link" modellene til TH.

Når jeg tenker på chronograph er det kun ett merke som detter inn i hodet mitt...Breitling.;)
Solid, super finish og topp kvalitet på lenke.

Selv om finish og kvalitet "ikke er helt topp" ( blæh ), så er jeg strålende fornøyd med min,
Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph.

Bilde007.jpg