På klokkejakt i syden

@Frodo. Det var etter ditt råd at avgjørelsen om no-deal ble tatt. Om jeg får tak i den vi snakket om ville det være uhyre tåpelig om "feriepengene" var oppbrukt ;)

Skjønner. Så alt for vel.
Du er bra mann, G.
Jakten er deilig.

Kjøpte selv min første "skikkelige" klokke i Chania i 2005, en Omega SM, også i mitt tilfelle av en blondine, husker ikke om denne varianten var svensk eller dansk...

Hadde en lignende opplevelse på Gran Canaria nettopp. Etter å ha slitt meg gjennom en million basarer med plagsomt personell så kom jeg frem til en ordentlig urmaker. De skulle slutte å føre longines og solgte disse til fantastisk gode priser. Var fristet av diverse modeller og spesielt Legend Diveren med dato som var nedsatt fra 1500 til 900€. Dessverre av en eller annen grunn synes jeg ikke at den satt fint på håndleddet, så det ble ikke kjøp.

-V

Kjøpte selv min første "skikkelige" klokke i Chania i 2005, en Omega SM, også i mitt tilfelle av en blondine, husker ikke om denne varianten var svensk eller dansk...

Michelle har jobbet der i nesten ti år. De forhandlet Omega inntil for få år siden og gammelsjefen sjøl hadde jaggu en 2254.50 på armen. Den har nok vært mye i solen og markører og visere hadde en herlig patina. Jeg spurte om de hadde noen som lå igjen etter den tiden og det hadde de. En NOS helgull som jeg visstnok skulle få for halve prisen av det den kostet ny. Så ikke så nøye på den, da jeg for det første ikke hadde 30K+ i lomma og for det andre ikke ønsker meg gullur.