På venstre eller høyre?

Hvem hånd har du klokken på?

• Venstre

Stemmer: 0 0,0%
  • Høyre

• Både venstre og høyre

• Antall stemmer
    0
+1. (Ikke at jeg har store never.) Men det finnes løsninger på dette, også for oss som synes det blir litt drastisk å bytte til høyre hånd.

shot_1319826925191.jpg

Ække 100% sikker på om det er mindre drastisk å gå med klokka opp ned.:p

Litt ambi, men 90% av tiden -høyre, da kronen, spesielt på tunge og kraftige divere kan grafse seg ganske ubehagelig inn i hånden ved litt "utagerende" fysisk aktivitet. (jeg byttet hånd fra venstre da jeg begynte med terrengsykling for en evighet siden) -Automatiske verk får også best opptrekk på den mest aktive hånden.. :) Muligens litt mer "show off" med høyreklokke, da den vises bedre når man håndhilser, signerer, henter kaffe etc-etc. :D

Venstre, men også noen ganger på høyre om sommeren for å unngå hvit stripe på ellers brun arm.

Jeg er kritt hvit på venstre neven hele sommeren.. klokke eller ei ;) så at jeg blir litt hvit på høyre hjelper vel kanskje litt på balansen brun/hvit fargene :p

Jeg bytter mellom høyre og venstre, men det er som oftest venstre håndledd som blir brukt.

eeeeeh, er jo litt morsomt å se da! :cool: liker at det er 10 andre her inne som bruker klokka på høyre armen! ;)

Og jeg liker å se at det er minst en annen her inne som heier på riktig lag i Manchester, i tillegg til å ha klokken på høyre :) Hva er oddsen for det?

Og jeg liker å se at det er minst en annen her inne som heier på riktig lag i Manchester, i tillegg til å ha klokken på høyre :) Hva er oddsen for det?

Finnes bare et lag i Manchester 1-6 :cool:

Men oddsen er nok rimelig høy, ca 1000 :p Har heiet på City så lenge jeg har hatt klokke på hånda! Men kjenner ingen andre faktisk! :sad:

Venstre fordi den ville slites dobbelt så fort på høyre.

En kollega av meg har sitt armbåndsur (på skinnrem) alltid festet i beltehempen på buksen. Jeg klarer ikke å bestemme meg om det ser helt tullete ut eller litt stilig. Har aldri sett noen andre gjøre det. En slags lommeurhybridløsning?

Venstre fordi den ville slites dobbelt så fort på høyre.

En kollega av meg har sitt armbåndsur (på skinnrem) alltid festet i beltehempen på buksen. Jeg klarer ikke å bestemme meg om det ser helt tullete ut eller litt stilig. Har aldri sett noen andre gjøre det. En slags lommeurhybridløsning?

Dette har jeg også observert på noen eldre herrer oppgjennom. For min del synes jeg det ser helt krise ut!