Påmelding til Stavanger GTG 2011

Hvilke(n) uke(r) passer det best med GTG i Stavanger? Flere valg er mulig.

• Uke 21 (23-29. mai)

Stemmer: 0 0,0%
  • Uke 22 (30. mai-5. juni)

• Uke 23 (6-12. juni)

• Uke 24 (13-19. juni)

• Uke 25 (20-26. juni)

• Antall stemmer
    0
Stavanger GTG avholdes tirsdag 31. mai.

Da er dato og tidspunkt satt. Sted er også bestemt.

Send en PM til undertegnede for påmelding :)

Bare påmeldte deltakere får informasjon om sted og klokkeslett.

Beklager, folkens... Demokratiet måtte seire og jeg måtte velge den uka hvor flest hadde markert at det passet.

Bare to påmeldte (utenom meg) foreløpig. Blir det ikke flere, må vi finne en ny dato.

Stemte de to siste alternativene. Om jeg ikke har sommerjobb da er det ikke umulig at jeg setter nesten sørover for å slå følge.

Så håper sterkt på ny dato ;)

Bare to påmeldte (utenom meg) foreløpig. Blir det ikke flere, må vi finne en ny dato.

Du skal ikke se bort i fra at du har fått inn stemmer fra folk som ikke egentlig skal være med - ikke for å være kjipe, men fordi det er enkelt å stemme uten å tenke seg om :)

Etter en del frem og tilbake er jobbhelvete nå spikret for min del.
Er tilbake i oljebyen 02.06.:)
Alt etter den dagen går fint for min del.

Akkurat denne datoen passer ikke for meg, men i utgangspunktet vil andre dager passe fint.
Jeg mener å huske at jeg stemte at alle ukene passet for meg, men det er ikke lett å si at alle dager i alle ukene passer 100% :D

Akkurat denne datoen passer ikke for meg, men i utgangspunktet vil andre dager passe fint.
Jeg mener å huske at jeg stemte at alle ukene passet for meg, men det er ikke lett å si at alle dager i alle ukene passer 100% :D

Det skjønner jeg. Problemet for min del er at det er den eneste dagen det passer for meg den uken.

Da er vi totalt fire personer. Setter grensen på minimum 5, ellers bytter vi dato.

To dager igjen :)

Dersom det er noen som skal være med som ikke har fått beskjed om tid og sted, så send meg en pm!