Påskemoro

Medlem
6. jan. 2012
Sted
Sørpå
God kveld :)
Min andre post og min første utboxing dette her. Det går sakte men sikkert.

Hadde meg en tur til “godtebutikken” i dag for å kikke litt før påska setter inn. Hadde bestemt meg for å se litt nærmere på et par tre alternativer før innkjøp av mitt første skikkelige ur. Etter en drøy time i butikken,
klarte jeg endelig å bestemme meg.

Så her er bildene.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

Valget falt på Breitling Superocean Heritage 46, da jeg alltid har ønsket meg en Breitling. Er veldig fornøyd så langt. Det eneste som “bekymrer” meg litt et at den er en del større enn de urene jeg vant med. Føltes ikke så stor i butikken, men jeg regner med at jeg jeg venner meg til den etterhvert.
Klokka hadde i utgangspunktet Mesh-lenke ( ingen stor fan av det ) så fikk byttet til en gummireim som jeg synes ble mye finere.

Noen som har erfaringer med denne klokka?

Vel, da er det bare å begynne med oppbygging av klokkefondet igjen så jeg kan kjøpe neste ur på ønskelista. Dette forumet er farlige greier :D

God påske.

Det skal i alle fall jeg ha :D

Halvors

Grattis! Superocean på mesh er et av få ur der oppe som konkurrerer med Sub og Omega PO om mitt fremtidige "storkjøp"
Håper du får god påske med den på en vel så flott racing-gummi som den der!

Det eneste som er sikkert er at man vender deg til en klokke uansett størrelsen. Bruker du 34mm en uke er 40mm stort. Bruker du 47mm en uke må du ha lupe for å se på den samme 40mm'en.

Gratulerer med en veldig vellykket Breitling. De har mye annet rask de siste årene men den kan jeg godt tenke meg. Mesh på den er sinnsykt fett, men sikkert en vannesak det og! God påske med nydelig sak og godfølelsen!

Gratulerer med kanonkul Breitling!

Jeg er sjøl samler av vintage Breitling, men skulle jeg ha gått til innkjøp av ny-klokke hadde SuperOcean helt klart vært førstevalget.

Gratulerer igjen!

Denne er flott, alt for stor for mine armer men ser ut som du har klubbene nødvendig for å få det til.

Gratulerer!

Gratulerer med flott kokke.
Håper du fikk med meshen også.
Kan jo være greit å ha hvis du forandrer mening.

Gratulerer med en flott Breitling!:) Har denne på ønskelisten selv!:D
Du må ha en fin påske!;)

Gratulerer med nytt ur, en av få Breitlinger jeg kunne tenkt meg, selv om det nok måtte blitt lillebror på meg. Syns denne er et utrolig cleant ur. Håper du får mye glede av det.