Ingen ting er som å få en hentelapp flagrende inn på kontorpulten en litt forblåst, men solrik fredags ettermiddag sånn i slutten av september..... men hva kan det være mon tro?
En kjapp sprint opp på postkontoret og vips, pakken ligger på pulten.
Nå skal vi se....
Ikke altfor stor pakke... fra england.... hmm.... timezone?
Mye bobleplast ihvertfall...
Noe rundt?
Ahh....
Har ønsket meg en DOXA lenge nå... og når jeg kom over en pen SUB1000t Sharkhunter til en hyggelig pris var det bare å slå til.
Alt ser ut til å være i orden...
Der ja, der satt den på armen... fyren som solgte den må ha hatt nøyaktig like tykk venstre håndledd som meg. Behøvde ikke size til noe som helst. Det fulgte med 4 ekstra ledd som kan få ligge pent i "the tube" sammen med garantikortet og verktøyet.
Skal få tatt noen "in action" bilder snarest sammen med noen sammenligningsbilder av et par andre klokker så Doxa'ens ca. 42mm blir klarere.
Fin start på fredagskvelden vil jeg si.
God helg.
En kjapp sprint opp på postkontoret og vips, pakken ligger på pulten.
Nå skal vi se....
Ikke altfor stor pakke... fra england.... hmm.... timezone?
Mye bobleplast ihvertfall...
Noe rundt?
Ahh....
Har ønsket meg en DOXA lenge nå... og når jeg kom over en pen SUB1000t Sharkhunter til en hyggelig pris var det bare å slå til.
Alt ser ut til å være i orden...
Der ja, der satt den på armen... fyren som solgte den må ha hatt nøyaktig like tykk venstre håndledd som meg. Behøvde ikke size til noe som helst. Det fulgte med 4 ekstra ledd som kan få ligge pent i "the tube" sammen med garantikortet og verktøyet.
Skal få tatt noen "in action" bilder snarest sammen med noen sammenligningsbilder av et par andre klokker så Doxa'ens ca. 42mm blir klarere.
Fin start på fredagskvelden vil jeg si.
God helg.