Hold dere fast! Her er det en "grail" på gang!
En sådan høytid krever å bli foreviget...
Og inni:
Breitling? Bra det er en vintage. Mye fælt fra den kanten nå om dagen.
Se der! Er det ikke en Co-pilot Yachting ref. 7650 da? 5 års ventetid er over!
Som et barn! Må bare ha den på håndleddet med en gang:
Full frontal, nydelig patina:
Liggende:
Hadde nesten gitt opp denne her, både i forhold til pris og tilgjengelighet. Er veldig fornøyd for å si det mildt. Co-piloten ble lansert i 1969 og ble solgt kun en sesong så vidt jeg vet. Så dette er en 1969-modell. Verket er Venus 178 TJ, en modifisert utgave av verket som satt i de gamle Navitimerne. Co-pilot finnes i flere versjoner (for de som gidder er det bare å google). Denne er etter mitt hjerte: Matt stålfarget bezel, blått og rødt i minutt-telleren, oransje og hvite visere. En korrekt ref. 7650.
Dette er den første utpakningen min på sonen, håper det falt i smak!
En sådan høytid krever å bli foreviget...
Og inni:
Breitling? Bra det er en vintage. Mye fælt fra den kanten nå om dagen.
Se der! Er det ikke en Co-pilot Yachting ref. 7650 da? 5 års ventetid er over!
Som et barn! Må bare ha den på håndleddet med en gang:
Full frontal, nydelig patina:
Liggende:
Hadde nesten gitt opp denne her, både i forhold til pris og tilgjengelighet. Er veldig fornøyd for å si det mildt. Co-piloten ble lansert i 1969 og ble solgt kun en sesong så vidt jeg vet. Så dette er en 1969-modell. Verket er Venus 178 TJ, en modifisert utgave av verket som satt i de gamle Navitimerne. Co-pilot finnes i flere versjoner (for de som gidder er det bare å google). Denne er etter mitt hjerte: Matt stålfarget bezel, blått og rødt i minutt-telleren, oransje og hvite visere. En korrekt ref. 7650.
Dette er den første utpakningen min på sonen, håper det falt i smak!