Pakke fra DHL! Hurra!

SpaceCowboy

Støttemedlem
Medlem
25. sep. 2010
Sted
Oslo
Hold dere fast! Her er det en "grail" på gang! :)

En sådan høytid krever å bli foreviget...

DSC_1107.jpg

Og inni:

DSC_1108.jpg

Breitling? Bra det er en vintage. Mye fælt fra den kanten nå om dagen. ;)

Se der! Er det ikke en Co-pilot Yachting ref. 7650 da? 5 års ventetid er over!

DSC_1109.jpg

DSC_1127.jpg

Som et barn! Må bare ha den på håndleddet med en gang:

DSC_1121-1.jpg

Full frontal, nydelig patina:

DSC_1125-1.jpg

Liggende:

DSC_1122-1.jpg

Hadde nesten gitt opp denne her, både i forhold til pris og tilgjengelighet. Er veldig fornøyd for å si det mildt. Co-piloten ble lansert i 1969 og ble solgt kun en sesong så vidt jeg vet. Så dette er en 1969-modell. Verket er Venus 178 TJ, en modifisert utgave av verket som satt i de gamle Navitimerne. Co-pilot finnes i flere versjoner (for de som gidder er det bare å google). Denne er etter mitt hjerte: Matt stålfarget bezel, blått og rødt i minutt-telleren, oransje og hvite visere. En korrekt ref. 7650.

Dette er den første utpakningen min på sonen, håper det falt i smak!

Absolutt! En for meg ukjent klokke med utseende i orden. Gratulerer så meget og gleder meg til å se fortsettelsen din:)

Utrolig stilig!! En sjelden sak å se. Første gang jeg ser en unboxet hvertfall. De har en tendes til å bo i samlinger på permanent basis! :D

Nydelig! Gratulerer og med rem med rett lugsize blir den nok rå!
Pepsifeeling her altså!

Får litte Franskevibber av den farvekomboen,
særdelese spennende saker og ikke noe hverdagsmat det nei.

Grattis!!

Nydelig! Gratulerer og med rem med rett lugsize blir den nok rå!
Pepsifeeling her altså!

Takk, takk alle sammen!

Ja, morsomt det der med reima.... :D Men han spanderte på ei original Breitling-spenne, det skal han ha!

Gratulerer med utrolig flott og ikke minst spennende Breitling! Alltid gøy med ur man ikke har sett før :)

Grattis! Den var rå! Hva er diametern?

Tusen takk!

43mm, så den er helt på grensa av hva håndleddet mitt tåler. Og monster-stor vintage tatt i betraktning. Skulle ikke forundre meg hvis det var størrelsen som gjorde at den ikke solgte så bra i 69. Du ser det ikke på bildene, men den er ganske tykk også.

Men denne dimmen i 2012? Spot-on! ;)

Utrolig stilig!! En sjelden sak å se. Første gang jeg ser en unboxet hvertfall. De har en tendes til å bo i samlinger på permanent basis! :D

Takk for det! Og tenk: selgeren hadde duplikat! Det finnes verre folk enn oss der ute... ;)

Gratulerer:) Veldig kult med en slik eldre Breitling man ikke ser ofte der ute! Regner med ny rem står på to do listen;)

Grattis! Den der var både tøff, spesiell & sjelden! Herlig valg, må være veldig å hanke den inn etter 5års svangerskap :cool:

Mulig det her er første og siste gang jeg noen gang sier det her.. Men det der er uten tvil av de tøffeste Breitlingen jeg noen gang har sett! mmmm :D