Pakke fra Filippinene / Første unboxing

Medlem
8. jan. 2012
Sted
Bodø
På mandag ettermiddag fikk jeg en lapp i postkassa om at det lå ei pakke til meg på postkontoret. Siden både tirsdagen og torsdagen var helligdager her i Polen, så var jammen meg posten stengt på onsdagen også.

Men i dag kunne jeg endelig hente ut denne mystiske pakken fra det fjerne Østen.

Pakkeogverkty.jpg

Pakke og høvelig verktøy.

P5040202.jpg

Hva er dette? Avispapir? Tar pent vare på returkortet.

P5040204.jpg

Manulife generates 20% growth in premium! Hurra! Filippinske aviser er spennende. Men hva er det i hjørnet?

P5040205.jpg

Ei klokke!

P5040208.jpg

Det er jo jammen meg en Seiko SKX399 med litt slitt bezel! Akkurat hva jeg ønska meg. :)

P5040216.jpg

...med sine kromomkransede timemarkeringer.

P5040209.jpg

Ser jaggu bra ut på mitt lille håndledd også.

P5040213.jpg

Må jo teste lumen. Den virker, men ikke så lenge. Tross alt ti år siden klokka ble laga.

Dette var mitt første mekaniske armbåndsur, min første ordentlige dykkeklokke og min første unboxing. Det blir nok ikke så mange flere de nærmeste årene, men håper jeg skal trives med denne klokka en stund. :)

Takk for meg :)

Gratulerer så mye med en veldig tøff Seiko :) Passe på å bruke den godt ;)

Svøm i vei! Den har sesongen si rundt hjørnet nå :)
Får du kjøpt en lenke wjean/yobokies eller noe annet + et par NATO så trenger du ikke mye andre klokker ;)

Takk for det, alle sammen!

Har store planer om å la klokka komme seg noen turer til sitt rette element i sommer, under havoverflaten.

Vurderer absolutt å få tak i lenke og nato etter hvert. Foreløpig er det en billig, men litt tøff lærreim på vei. Har litt lyst til å prøve det så lenge jeg bare sitter på lesesal og ikke er i vannet, i hvert fall.

Denne kommer du til å bli glad i! En herlig klokke som levere langt over hva prisen skulle tilsi. gratulerer.

Tusen takk for hyggelige hilsener alle sammen! Jeg og klokka har hatt en ypperlig første dag sammen. Føles en god del tyngre og barskere enn min forrige klokke. Men den var jo også i titan og ganske liten. Føles også godt med "ekte" klokke, med fjær og tannhjul og alt sånt som man forstiller seg ei klokke skal ha.

Gratulerer med en tøff klokke og medisinstudier (?) :)
Jada, det er medisinstudier jeg driver med. Snart ferdig med tre år, så da er jeg halvveis. :D Tror jeg må finne noe litt mindre og glattere til sykehusjobbing. Noe lite, digitalt noe... Kanskje en 80-talls Casio? Hmmm.

Gratulerer med en tøff diver!:D
Milego weekendu!;)

Dziękuję, Raymond! Ty też ;)

Gratulerer med tøff dykker. Denne får du mye glede av - og tar jeg ikke mye feil så unboxer du nok en klokke til eller to i løpet av et års tid. Du har nemlig blitt bitt av den første basillen nå... :D