På mandag ettermiddag fikk jeg en lapp i postkassa om at det lå ei pakke til meg på postkontoret. Siden både tirsdagen og torsdagen var helligdager her i Polen, så var jammen meg posten stengt på onsdagen også.
Men i dag kunne jeg endelig hente ut denne mystiske pakken fra det fjerne Østen.
Pakke og høvelig verktøy.
Hva er dette? Avispapir? Tar pent vare på returkortet.
Manulife generates 20% growth in premium! Hurra! Filippinske aviser er spennende. Men hva er det i hjørnet?
Ei klokke!
Det er jo jammen meg en Seiko SKX399 med litt slitt bezel! Akkurat hva jeg ønska meg.
...med sine kromomkransede timemarkeringer.
Ser jaggu bra ut på mitt lille håndledd også.
Må jo teste lumen. Den virker, men ikke så lenge. Tross alt ti år siden klokka ble laga.
Dette var mitt første mekaniske armbåndsur, min første ordentlige dykkeklokke og min første unboxing. Det blir nok ikke så mange flere de nærmeste årene, men håper jeg skal trives med denne klokka en stund.
Takk for meg
Men i dag kunne jeg endelig hente ut denne mystiske pakken fra det fjerne Østen.
Pakke og høvelig verktøy.
Hva er dette? Avispapir? Tar pent vare på returkortet.
Manulife generates 20% growth in premium! Hurra! Filippinske aviser er spennende. Men hva er det i hjørnet?
Ei klokke!
Det er jo jammen meg en Seiko SKX399 med litt slitt bezel! Akkurat hva jeg ønska meg.
...med sine kromomkransede timemarkeringer.
Ser jaggu bra ut på mitt lille håndledd også.
Må jo teste lumen. Den virker, men ikke så lenge. Tross alt ti år siden klokka ble laga.
Dette var mitt første mekaniske armbåndsur, min første ordentlige dykkeklokke og min første unboxing. Det blir nok ikke så mange flere de nærmeste årene, men håper jeg skal trives med denne klokka en stund.
Takk for meg