Pakke fra Nederland har ankommet...!

Medlem
23. juli 2010
Sted
Kongsberg
Hei hei!

Ny på Tidssonen men ikke helt fersk i klokkeverdenen - må bare dele dette med dere! En spennende pakke ankom fra Nederland for noen dager siden! Bilder fra "Unboxing" kommer så snart jeg har fått kameraet i gang! Ingen hemmelighet at jeg har stor fasinasjon for Rolex men må holde dere på pinebenken litt til! ;)

Denne har allerede 2 brødre fra før og jeg skal forsøke å knipse noen shots der alle 3 er representert. Men det må også vente litt da en av dem for tiden er på service hos Bjerke. Kommer sterkt tilbake! :D

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves - takk for alle spennende tråder å lese så langt!

/watchman73

Spennende :)

Har selv 3 stk Rolex i samlingen. Blir gøy å se hva andre har :)

Unboxing...!

Utrolig forventningsfull og ikke minst spennende å åpne denne! Et fantastisk ur som jeg har forstått det er vanskelig å få tak i da det nå er stor etterspørsel! Men med gode kollegaer i Nederland som ofte er ute på jobbreise så fikser det meste seg. Denne har som nevnt 2 brødre og jeg skal dele noen bilder av disse også - samle alle tre på ett brett om dere vil.

Har fjernet plastikk for at uret skal komme helt til sin rett!

Så valgets kval - hvem av de to under skal jeg ha på armen i morgen? ;)

IMG_3466.jpg

IMG_3467.jpg

IMG_3468.jpg

IMG_3469.jpg

IMG_3471.jpg

IMG_3472.jpg

IMG_3475.jpg

IMG_3476.jpg

IMG_3479.jpg

Og her, to buddies!
IMG_3477.jpg

Vakkert! Nye suben er virkelig nydelig.d
Jeg synes Rolex har vært utrolig dyktige til å fornye designet på et ikon!:D

Gratulerer så mye med et nydelig ur! Tipper valget ikke blir så vanskelig, jeg....:)

Gratulerer så mye med et nydelig ur! Tipper valget ikke blir så vanskelig, jeg....:)

Og om du ikke klarer presset som valgets kvaler innebærer har jeg et godt forslag.
Du gir bare den ene til meg, så blir alle fornøyd.;)

Grattis med ny flott klokke forresten.

Gratulerer med ny Ceramic Sub!!

Velkommen på forumet.Den er rålekker:)Syns Rolex har gjort en kjempejobb med denne modellen.
(Og det er alltid like artig med slike unboxing poster!)

Prøvde den nye grønne sub'en i dag. Det var like før det ble kjøp :)

Takk for alle gratulasjoner!

Alle,

takk så mye for alle gratulasjoner - jeg setter stor pris på alle de hyggelige tilbakemeldingene! Denne har blitt en daily wearer nå og jeg er ikke mindre begeistret etter å ha brukt uret noen dager ;)

Kommer tilbake etterhvert med bilder av alle 3 i samme familie :p

/watchman73