Pakke fra Tyskland

Medlem
26. mai 2010
Sted
Tønsberg
Etter å ha sjekket både posten.no og sporings app i mange dager og lurt på hvor det blir av pakken min ble jeg i dag gledlig overasket av en hentelapp i postkassen :p Dette skulle egentlig være en "unboxing" men jeg hadde ikke minnekort i kamera når jeg tok bilder så det gikk i vasken :-?

Uansett, her kommer litt bilder

DSC00578.jpg

DSC00579.jpg

DSC00580.jpg

DSC00581.jpg

12 watch box in macassar wood fra Rainer :D

Som dere ser så er det altfor god plass så nå må jeg begynne å planlegge nye klokkekjøp.

Neste kjøp som jeg venter på er en Panerai så står også Rolex Explorer, Speedmaster og PiePan høyt på ønskelisten. Så regner jeg med dere kanskje har noen gode forslag til hva jeg kan fylle de resterende plassene med :cool:

Grattis :) Jeg venter også på en pakke fra Tyskland...

Du presenterer gode forslag til hva som kan fylle klokkeboksen :) Et litt mer "økonomisk" valg (når saldoen nærmer seg kr. 0) kan jo f.eks. være en Hamilton?

Du presenterer gode forslag til hva som kan fylle klokkeboksen :) Et litt mer "økonomisk" valg (når saldoen nærmer seg kr. 0) kan jo f.eks. være en Hamilton?

Hamilton er absolutt noe jeg kan tenke meg mellom de "store" innkjøpene. Syntes Hamilton Jazzmaster Viewmatic med hvit skive som er solgt her på forumet tidligere er en veldig fin klokke. Noen formening om hvor det er best å kjøpe Hamilton?

Grattis med snaijsen boks.:D
Meget pen.
Eneste bakdelen med en slik er at man føler seg forpliktet til å fylle alle tomme rommene.:p

Lekker boks!
Men du vet at ensomhet kan føre til alvorlige traumer?!
Her er det viktig å handle raskt, slik at ikke skaden blir for stor.
Agressive oppkjøp fåes uten resept her inne.:mrgreen:

Lekker boks!
Men du vet at ensomhet kan føre til alvorlige traumer?!
Her er det viktig å handle raskt, slik at ikke skaden blir for stor.
Agressive oppkjøp fåes uten resept her inne.:mrgreen:

Heldigvis slipper den å være ensom lenge, men er nok en liten stund til den har elleve venner å leke med :( med ny bil og unge på vei så er det begrensede midler til klokkebruk, men full skal boksen bli, selv om det kanskje tar noen år ;)

Gratulerer med flott boks! :) Digger den selv!

Det er jo bare å begynne jobben med å fylle opp!