Pakke ifra New Zealand.

Yey. Lekkerbisken.:D Grattis.
Gøy å se noe litt utenom det vanlige.
Her tar det jo helt av om dagen.
Utboksinger i fleng. Er borte et par dager, og så florerer det av nye godbiter.:)

Yey. Lekkerbisken.:D Grattis.
Gøy å se noe litt utenom det vanlige.
Her tar det jo helt av om dagen.
Utboksinger i fleng. Er borte et par dager, og så florerer det av nye godbiter.:)

Takktakk.
Mye flott som unboxes for tiden ja. :D

Gratulerer! Syntes Margrette har skikkelig kule klokker, ekstra artig med bronse!
Pass på å gi oss mase bilder av den i dagens klokke tråden. ;)

Gratulerer! Syntes Margrette har skikkelig kule klokker, ekstra artig med bronse!
Pass på å gi oss mase bilder av den i dagens klokke tråden. ;)

Takk for det.
Blir nok brukt en del denne ja. Prøve å ta litt bilder med jevne mellomrom for å se forandringen i bronzen. :D

Takk for det.
Blir nok brukt en del denne ja. Prøve å ta litt bilder med jevne mellomrom for å se forandringen i bronzen. :D

My thoughts exactly. ;)

Om du tar bilde, f.eks 1 per uke med samme bakgrunn og belysning. (Kjøkkenbenken?) For så å monterer det sammen til en timelapse skal du bare se på at du blir en liten youtubehelt. ;)

My thoughts exactly. ;)

Om du tar bilde, f.eks 1 per uke med samme bakgrunn og belysning. (Kjøkkenbenken?) For så å monterer det sammen til en timelapse skal du bare se på at du blir en liten youtubehelt. ;)

Hehe. Kansje det ja, ikke dum ide det der. :D

Denne var spennende...

Litt "anonimofirenzensk" over den. Denne SYNES godt.

Gratulerer

Slenger meg innpå og sender ivei en grattis!
Interessant å se "trenden" med denne bronze-look´en. Åpenbart eye-catching og kult.

Nyt uret - ser ut som det skal tåle en støyt den der! ;)

Slenger meg innpå og sender ivei en grattis!
Interessant å se "trenden" med denne bronze-look´en. Åpenbart eye-catching og kult.

Nyt uret - ser ut som det skal tåle en støyt den der! ;)

Takk for det.
Jeg nyter klokken. Liker den mer å mer.Skal bli morro å se patineringen etterhvert på den. :D