Pakke t mæ!! Unboxing

Medlem
7. mai 2011
Sted
Oslo
Da har jeg endelig fått pakke i posten :D
Så ikke så spennende ut.... En strykejærneske!
Men:
54d72dbc-ebb2-879c.jpg

54d72dbc-ebf8-7e25.jpg

54d72dbc-ec66-ff0d.jpg

54d72dbc-ec8d-6c72.jpg

Hamilton BelowZero PVD :)

Så langt er jeg meget fornøyd :)
Takk til Pleasureman for en meget god handel, komunikasjon og hjelpsomhet :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk takk :)

Feedback er gitt :)

Jeg må innrømme at jeg ble litt betenkt når jeg fant ut hvor stor denne klokka egentlig var :p Har en tendens til å kjøpe det jeg liker å se på, uten nødvendig vis sjekke om jeg kan bruke det :rolleyes: Men den var ikke så stor som jeg trodde den skulle bli :)

Så var det det med Panerai da....... jeg hadde jo lyst på PAM 048 eller 244..... tror kanskje de blir litt små med sine 40mm :D Så da her jeg plutselig noen flere modeller å velge i :D

Gratulerer med en tøff klokke!
Slike ur er gjerne litt kraftige og oversized, uten at det virker "too much" i dette tilfellet.

Her skal du bare kjøre på med PAM i 44mm også.

Lykke til!
:D

Jeg har store planer om å anskaffe den der selv! Mangler en ikke-quartz beater, og synes den er perfekt!

Takker folkens :D
Har fått endel komentarer på uret i dag :) av den positive sorten :)
De som måtte klå bemerket vekten, denne er tung :D men jeg liker å kjenne at den er der den skal ;)
Eneste jeg har å utsette noe på er kronen, den har noen skarpe kanter som er litt ubehagelige over tid, men det gårnseg sikkert til ;-D
Kjør på :D

Takker :)

Joda, den er vel det man kan kalle macho ;D
Ikke mye feminin denne klokka nei :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Denne er tøff

Er et ur jeg i sin tid ble helt hektet på. Ble aldri en (lykkelig) eier av den dog. Tipper du høster mange komplimenter for den der.

Gratulerer