- Medlem
- 23. mai 2013
De siste årene har jeg vært på en lang jakt etter klokken som nå sitter på min høyre lanke. Jeg har vært gjennom en håndfull mekaniske ur, men har aldri funnet helt den gode følelsen. De siste tre-fire årene har jeg holdt meg i skinnet og styrt unna de mange flotte "ventepølsene". Denne gangen skulle jeg finne den rette.
Jeg gjorde som seg hør og bør og forhørte meg med fagfolket her i "Startgropen". Forslagene var mange og gode, og gjorde uten tvil alt vanskeligere I utgangspunktet stod det mellom IWC, Omega, Panerai og Rolex. La oss si det slik at kveldene har blitt brukt i internetts dype skoger på jakt etter Det Endelige Svaret. Det finnes ikke. Preferanser endres og forsvinner som dugg for solen.
Etter lang tid stod det mellom Panerai 312/111/112 og Rolex Submariner (orginalt, ja, jeg vet).
Så, bilder:
Gammel avis.
Hvit boks, kjent merke.
Grønn boks, jeg tror dere ser hva det er
114060 fra mars.
Enkel, ren, balansert, klassisk, design, håndverk, til å stole på, tidløs, MIN.
Jeg er lykkelig!
Takk til @hman for knirkefri handel.
Jeg gjorde som seg hør og bør og forhørte meg med fagfolket her i "Startgropen". Forslagene var mange og gode, og gjorde uten tvil alt vanskeligere I utgangspunktet stod det mellom IWC, Omega, Panerai og Rolex. La oss si det slik at kveldene har blitt brukt i internetts dype skoger på jakt etter Det Endelige Svaret. Det finnes ikke. Preferanser endres og forsvinner som dugg for solen.
Etter lang tid stod det mellom Panerai 312/111/112 og Rolex Submariner (orginalt, ja, jeg vet).
Så, bilder:
Gammel avis.
Hvit boks, kjent merke.
Grønn boks, jeg tror dere ser hva det er
114060 fra mars.
Enkel, ren, balansert, klassisk, design, håndverk, til å stole på, tidløs, MIN.
Jeg er lykkelig!
Takk til @hman for knirkefri handel.
Redigert av en moderator: