PAM 372

Er redd du bare kan glemme det (i Norge ihvertfall). Jeg har en av de andre nyhetene i bestilling, og jeg bestilte samme dag den ble lansert og er nr 2 på liste. Var innom Bjerke for 14 dager siden, og da hadde de sluttet å sette folk på lister for de begynte å bli LANGE...

Men det er klart at den kan skaffes i gråmarkedet eller Østen.

Er redd du bare kan glemme det (i Norge ihvertfall). Jeg har en av de andre nyhetene i bestilling, og jeg bestilte samme dag den ble lansert og er nr 2 på liste. Var innom Bjerke for 14 dager siden, og da hadde de sluttet å sette folk på lister for de begynte å bli LANGE...

Vet du om Bjerke får dem inn til den 12. mai? Ettersom de har visning av nye modeller.

At Panerai leverer alle nyheter i bestilling til 12. mai:confused::confused:

I såfall skal jeg spise en watchwinder!

hehe, det skal du få slippe, men jeg regner med at Bjerke har noe mer konkret å vise frem enn bilder av de nye modellene. Nå vet jeg ikke hvordan slike klokkevisninger pleier å være, men kan jo sikkert hende at de har fått låne et par eks av Panerai.

Ja, de har nok fått låne (kanskje fått inn 1 av hver) av nyhetene og kanskje "håpe-håpe" får vi se årets specials også...

Så langt jeg kan se så er det ikke en speialversjon, den inngår som en del av "historic" serien dermed så dukker den nok opp en eller annen gang. Er ikke så opptatt å være den første, andre eller tredje som får den :)

Så langt jeg kan se så er det ikke en speialversjon, den inngår som en del av "historic" serien dermed så dukker den nok opp en eller annen gang. Er ikke så opptatt å være den første, andre eller tredje som får den :)

Det har du rett i, og den blir tilgjengelig. Poenget mitt var vel egentlig at vil du ha den i løpet av 2 år bør du nok titte andre steder. Uten at det er noe mål i seg selv å være først med en klokke, kan jo ventetiden bli litt vel lang på PAMs (i hvertfall for min del).

Uten at jeg skal være skråsikker tror jeg ikke Bjerke fører lister på denne lengre heller, men det kan man jo ringe å høre om...

Fin klokke, men det glassbaklokket kunne de spart seg. Synes glassbaklokk på noe som later som det er en toolwatch, uansett pris, er noe stort tull. Ikke er urverket i dette tilfellet noe særlig å se til heller. 47mm nærmer seg vel også Hulk Hogan? Mulig det er historisk korrekt, men med mindre du jobber som manuell armeringsjerntvinner eller lider av elefantsyken ser 47mm stort sett helt teit ut. Tykjer eg.

Den ser utrolig bra ut. Den flotteste nyheten fra Panerai i år synes jeg, bare synd med størrelsen.

Er prisen satt?

Hmmm...later Panerai att vara en toolwatch?!?

Fin klokke, men det glassbaklokket kunne de spart seg. Synes glassbaklokk på noe som later som det er en toolwatch, uansett pris, er noe stort tull. Ikke er urverket i dette tilfellet noe særlig å se til heller. 47mm nærmer seg vel også Hulk Hogan? Mulig det er historisk korrekt, men med mindre du jobber som manuell armeringsjerntvinner eller lider av elefantsyken ser 47mm stort sett helt teit ut. Tykjer eg.

Det er mig då veterligen inte strategien Eller målet till OP.....

I tillegg är d stor grunn till att visa upp ett inhouse-verk och inte gömma de bak ett styggt bakstycke....

61,500 kr var den prisen vi fikk opplyst hos Bjerke når vi var der 12 mai.