PAM 510 vs 590

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
Hva mener TS-folket om PAM 590? Det er en modell som har vært limitert til USA så vidt meg bekjent, men som nå er tilgjengelg i Norge. For meg ser det ut som nøyaktig samme ur som 510, bare annerledes skrift på skiva.

Tar jeg feil? Og hvem er mest tiltalende?

PAM590:
image.jpeg

PAM510:
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy
Hvis ikke jeg ser feil så er vel også sandwich skive på 510 som er forskjellen. Synes at 510 er mest tiltalende av disse to pga sandwichskiven, har hatt lyst på 510/111 lengeee nå... :)

• Liker
Reaksjoner: Julien
Når ser vi denne i dagens?? For denne tåler jeg definitivt å se mer av! Steike så flott den 590en var. Er stor fan av sandwich selv, men ikke for en hver pris.

Jeg vet ikke. Har lyst til å holde meg til planen, som er en klokke i prisklassen 60-80K til meg og kona. Jeg har BLNR. Så en dyrere til meg, feks AP, PP eller BP. Det var ikke planlagt å oppdage denne 590en. Så dersom jeg virkelig skal holde meg til planen, så må BLNR ryke til fordel for denne. Men det er jeg superusikker på om skjer.

• Liker
Reaksjoner: oets
Jeg er stolt av deg @MrMstone
Håper denne blir hos deg gjennom sommeren!

Hehe, de fleste vil vel mene at oddsen for det er liten. Men jeg mener at sjansen er fair. Jeg har for tiden startet med å kun kjøpe nytt fra norsk AD, så da er terskelen høyere for å flippe. Den skal iallefall garantert være med meg til Gran Canaria i mars!

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Edzilla
Hehe, de fleste vil vel mene at oddsen for det er liten. Men jeg mener at sjansen er fair. Jeg har for tiden startet med å kun kjøpe nytt fra norsk AD, så da er terskelen høyere for å flippe. Den skal iallefall garantert være med meg til Gran Canaria i mars!

Er sterk i trua @MrMstone
Tenke seg denne på solbrun arm, og en flaske Cerveceria La Tropical!

• Liker
Reaksjoner: Preacher og MrMstone