Pam605

Hei!

Servom det er noe liv i denne tråden fortsatt.

Jeg har funnet en kar som vil selge 605'en sin og han har fått bud på 94K fra en kar.

Det jeg lurer på er om dette er en bra pris? Vurderer å by over, men er fryktelig usikker. Som det er nevnt her tidligere så er det "bare" en 372 med blågrå skive.

Sitter litt på gjerdet foreløpig.

• Liker
Reaksjoner: swedesoc
Hei!

Servom det er noe liv i denne tråden fortsatt.

Jeg har funnet en kar som vil selge 605'en sin og han har fått bud på 94K fra en kar.

Det jeg lurer på er om dette er en bra pris? Vurderer å by over, men er fryktelig usikker. Som det er nevnt her tidligere så er det "bare" en 372 med blågrå skive.

Sitter litt på gjerdet foreløpig.

Om klokken er tilnærmet strøken og ellers komplett med B/P, er prisen akseptabel.
At modellen "ligner" en 372 skal du ikke tenke så mye på, all den stund det er en 605!

94K er en veldigt god pris da disse kun er laget i 198 eksemplarer og HVIS du lykkes få en ny så er priset i butikk i Firenze straks under 9000€ dette beskjedet fikk jeg fra Firenzebutikken da jeg melde meg på listen.

Prisen gikk opp til 100K pluss moms da klokken befinner seg i Sverige. Da baller det fort på seg prismessig..

Hur tänkte du nu? Inom EU trenger vi ikke att betale moms to ganger, momsen på denne blir jo betalt i Italia når man betaler klokken i Firenzebutikken og thats it.
Men i Norge så er jag enig, uavsett så syns jeg att 94K er veldigt bra pris.

Hur tänkte du nu? Inom EU trenger vi ikke att betale moms to ganger, momsen på denne blir jo betalt i Italia når man betaler klokken i Firenzebutikken og thats it.
Men i Norge så er jag enig, uavsett så syns jeg att 94K er veldigt bra pris.
Skal @ArneBru ta denne inn til Norge, som ikke er EU-medlem, så må han legge på 25% oppå kjøpesummen. Så sluttsummen her blir 125.000kr ferdig momset inn.

• Liker
Reaksjoner: swedesoc
Skal @ArneBru ta denne inn til Norge, som ikke er EU-medlem, så må han legge på 25% oppå kjøpesummen. Så sluttsummen her blir 125.000kr ferdig momset inn.

Som jag skrev tidigare så er jag fullt medveten om dette og att Norsk toll kan ställa til problemer hvis du ikke har betalt momsen, jag jobbar jo i landet deres og er rett insatt i regelverkene. Men jag skrev att jag er enig i det om den skal til Norge.
Men hvis du leser litt lenngre opp så blev det sagt att det er det samma til Sverige.

Crap! Insåg just att det er JAG som lest det hele feil!
Leste just igjennom det igjen og klokken befinner sig her i landet.
Sorry för dette men som sagt jag er ikke dum jeg er bare sven...

• Liker
Reaksjoner: DJM