Panerai 532

Årets sommerbeater? Eller, neste års kanskje :cool: Tar vel litt tid før Bjerke får inn denne.

Luminor Marina 1950 3 Days Automatic PAM00523 - Collection 3 Days - Watches Officine Panerai

Hva sier folket? Jeg er positiv, synes den var fresh, men litt synd med 42mm.

Enig, Panerai er 44mm, IMHO. Er ikke helt overbevist når det kommer til hvit skive, men det kan fort endre seg i det man får en på armen. Lurer på om jeg hadde likt den bedre uten lume-dottene rundt skiven, men det er vel eneste måte når det er sort på hvitt?

Enig, Panerai er 44mm, IMHO. Er ikke helt overbevist når det kommer til hvit skive, men det kan fort endre seg i det man får en på armen. Lurer på om jeg hadde likt den bedre uten lume-dottene rundt skiven, men det er vel eneste måte når det er sort på hvitt?

Størrelsen er unisex IMO. Hadde gjerne sett denne på lanken til madammen, kanskje noe for deg @rambutan?
Angående lume-dottene tror jeg du har en plausibel forklaring Iveland.

Redigert av en moderator:
Vi er vel rimelig langt fra DNA, men hvorfor ikke :)
harrods_sihh-6_zps279fb3d2.jpg

http://panerai.watchprosite.com/show-nblog.post/ti-848078/

Er det bare meg eller er datovinduwt litt vel avlangt? Lume-dotter og små 4-5-7-8 tall trekker ned hos meg. Men... Hadde jo kastet lange blikk om den satt på rett pike.

Er det bare meg eller er datovinduwt litt vel avlangt? Lume-dotter og små 4-5-7-8 tall trekker ned hos meg. Men... Hadde jo kastet lange blikk om den satt på rett pike.

Tror kanskje det er vinkelen som lurer deg. Uten lume-dottene er den vel en 359 med hvit skive?

Edit: Datovinduet er lengre enn på feks. 320.

Redigert: