Uten PAM I et drøyt halvt år nå (359... Ser den har vært tilsalgs igjen på TS) og abstinensen har begynt å melde seg, har funnet ønskeklokken men den eksisterer ikke; hjertet banker fremdeles for 359 men i og med at jeg har hatt den kunne jeg tenke meg å prøve noe annet, min optimale Pam er 1950 kasse, sandwich dial, automatisk opptrekk og dato, og da kommer 312 opp, men jeg skulle gjerne ha lysebrune timemarkører som på 359, hvor lett vil det være å bytte skive fra en 312 over på en 359 tenker jeg i mitt enfoldige sinn, umulig ?. ( samme komplikasjon, samme urverk, samme kasse ),
Hvis dette er umulig er vel den endelige løsningen en 422 som er 47 mm og med 3001 verket og håndopptrekk.
Noen som har erfart forskjellen på hånden på 44 vs 47, jeg var veldig komfortabel med 359'n på 44 mm.
Samme avstand mellom lugsene på 44 og 47 ? (Jeg har mange remmer til overs).
Er jeg på villspor eller er det bare hjernen min som koker i varmen ? Kan noen Paneristier forbarme seg over meg ? @Brio ?
Panerai har jeg bestemt meg for igjen uansett.
Hvis dette er umulig er vel den endelige løsningen en 422 som er 47 mm og med 3001 verket og håndopptrekk.
Noen som har erfart forskjellen på hånden på 44 vs 47, jeg var veldig komfortabel med 359'n på 44 mm.
Samme avstand mellom lugsene på 44 og 47 ? (Jeg har mange remmer til overs).
Er jeg på villspor eller er det bare hjernen min som koker i varmen ? Kan noen Paneristier forbarme seg over meg ? @Brio ?
Panerai har jeg bestemt meg for igjen uansett.