Meget pent brukt Panerai Due PAM00755 38mm selges. Klokken er kjøpt hos Urmaker Bjerke i april 2021 og kommer komplett med boks og papirer samt en Panerai pusseklut. Jeg er andre eier. Klokken er meget pen og holder tiden bra.
Nå sitter det en Norges nato på klokken. Den originale Panerai skinn remmen følger med. Denne remmen er kort, 100mm + 60mm. Jeg har derfor i bestilling en lengere original rem. Det er også en uoriginal rem i bestilling, denne kommer med foldelås. Begge disse er inkludert i handelen og vil bli overlevert/sendt til ny eier når de kommer.
Alle remmene kommer med Panerais geniale quick change som gjør bytte av rem til en lek og uten bruk av verktøy.
Remmene i bestilling har en samlet pris på ca 7000 kr.
Klokken kan sendes, sees på Jessheim eller i Oslo sentrum (i Oslo etter påske).
Selges for 42 000kr
Bytte nedover kan vurderes.
Nå sitter det en Norges nato på klokken. Den originale Panerai skinn remmen følger med. Denne remmen er kort, 100mm + 60mm. Jeg har derfor i bestilling en lengere original rem. Det er også en uoriginal rem i bestilling, denne kommer med foldelås. Begge disse er inkludert i handelen og vil bli overlevert/sendt til ny eier når de kommer.
Alle remmene kommer med Panerais geniale quick change som gjør bytte av rem til en lek og uten bruk av verktøy.
Remmene i bestilling har en samlet pris på ca 7000 kr.
Klokken kan sendes, sees på Jessheim eller i Oslo sentrum (i Oslo etter påske).
Selges for 42 000kr
Bytte nedover kan vurderes.
Vedlegg
Redigert: