Panerai GTG høsten 2013

@Entropy
Regner med at man blir kvalifisert for GTG når man virkelig har prøvd å ha Panerai????

....kanskje prøve Radiomir neste gang.....

@The Player, du hadde jo et imponerende seriøst forsøk..., men hva med først å gå OPP i størrelse? Prøv en 47 mm, gjerne en brutal Luminor sub (f.eks. min 305). Etter en god stund bytter du den ut med en 45 mm Radiomir. Da vil det føles som når du hopper ut i et basseng etter først å ha tatt en iskald dusj: varmt og deilig :cool:

Redigert av en moderator:
Beklager virkelig at dette har dratt ut altså!

Nå klager jeg en poll med to datoer. Så håper jeg de som kan stemmer på den datoen de vet de kan møte. Om begge datoene er passende så håper jeg det går ann å stemme to ganger :)

Jeg synes det er et poeng at man kun stemmer om man vet man kan stille da jeg går for datoen med flest stemmer. Det er derfor dumt for de som ikke kan denne datoen om mange av stemmene ikke er reelle og den andre datoen egentlig er den hvor flest ville hatt oppmøte.

(Ser selv at dette er dagen for krøkkete formuleringer, men jeg håper dere forstår hva jeg mener, hvis ikke spør;) )

Jeg gleder meg!

Har desverre ingen Panerai, men skulle gjerne vært der og sett på hva andre har av Paneraier. Vurderer seriøst å gå til anskaffelse av en, så dette hadde jo vært en fin måte å få sett på utvalget. Er jeg ekskludert, eller er det åpent for personer uten Panerai?:D

Jeg tror desverre, at dette GTG er forbeholdt de som eier Panerai idag.

Vi hadde et åpent GTG sist høst, som var meget vellykket, så godt mulig man får til noe slikt igjen, men denne gangen blir det desverre mer "lukket" i så måte.

Den beste måten å prøve panerai på, er å kjøpe en;)