Panerai, hvordan de fikk klokkeverdens mest lojale fans

Der lærte jeg litt om Panerai ;) Lykke til videre med skrivekarrieren, du har taket på dette.

kjempebra artikkel, personlig lærte jeg mye her
detaljert og kunnskapsrikt ,
Hadde jo vært perfekt i et mannfolkblad
uansett for meg må du gjerne skrive flere artikler her inne da
jeg synes du skriver bra og lærerikt og med høy detaljkunnskap

Takk for skryten, det er veldig hyggelig å høre :) Jeg skal gjøre mitt beste for å få klokkesaker på trykk ett eller annet sted. En blogg er dessuten på trappene, hvor jeg kan utfolde meg litt mer. Alt kommer uansett til å postes eller linkes til her på sonen :)

Om man ser tilbake nå, var det kanskje like greit at ALFA ikke ville ha dette …
Tekstmessig er den beyond godkjent for å bli trykket i et hvilket som helst seriøst magasin i Norge, men noen kjenner ikke igjen gull om det faller ned i fanget deres. ;)

Artig at slike gamle tråder dukker opp igjen. Panerai har liksom ikke vært helt min greie, men jeg må innrømme at nysgjerrigheten ble skikkelig pirret nå.

Skriv mer, Anders, dette var bra!

Fantastisk bra skrevet og den inneholdt mye bra info som jeg slettes ikke var klar over - selv om jeg har hatt Panerai i en lengre periode nå. Bærer herved uret med litt ekstra stolthet! :)

:D
5859e013-2e70-c2be.jpg

Flott "artikkel", Anders.

Kan jo håpe at det byr seg en sjanse i et annet magasin, eller som Krille sier: hva med en blogg?

Et rendyrket, norskt klokkeblad får vi nok aldri gleden av, men en skikkelig klokkeblogg burde det være rom for!

En helnorsk blogg som blir oppdatert litt hyppig hadde vært kult!

GTG

Tusen takk for god lesing. Veldig bra jobbet. Når er neste GTG i Oslo?

Panerai GTG'er planlegges sjelden lang tid i forveien, ikke er det noen bestemt person som "styrer" denslags.

Har du, eller noen andre lyst å samles til en GTG, så er det bare å ta et initiativ... :D Jo før jo bedre......lenge siden siste det var en ekte GTG for Paneristis i hovedstaden!

Hyggelig å se denne igjen, samt de gode tilbakemeldingene. Takk for det :D

Samtidig ser jeg at mine gode forsetter om mer skriving og en blogg ble nettopp med det, gode forsetter. Kjøpte meg et egnet domene da, så det er fortsatt håp :D Jeg skal ta dette som en sterk oppfordring til å få ut fingeren!