Har ikke rukket å høre de enda selv. Bare søkte kjapt på spotify.
Ikke Panerai-relatert, men har du hørt klokkepodden-episoden med Odd Magnus Williamson? Hvis ikke, har du god klokkeunderholdning der
første runde med bare saphir renovateur hjalp lite. I dag kjørte jeg på med å fukte godt med saphir renovateur for så å banke/slå på enden av remmen med en hammer. Det ser ut til å hjelpe. Mellomrommet til hornene er borte Nå er det bare å se om det holder over tid, eller om den går tilbake til der den var.
Tok ikke noe bilder under prosessen, var litt impulsiv. Tok et nå av hvordan det ble.
Trukket seg litt tilbake igjen, men er fortsatt mye bedre en den var. Før var det som om den skulle vært en størrelse for smal. Nå merker jeg det fordi jeg kjenner etter.
Tok ikke noe bilder under prosessen, var litt impulsiv. Tok et nå av hvordan det ble.
Trukket seg litt tilbake igjen, men er fortsatt mye bedre en den var. Før var det som om den skulle vært en størrelse for smal. Nå merker jeg det fordi jeg kjenner etter.