Fascinerende hvordan viserene på 721’n skifter farge etter hvordan lyset reflekteres :
Disse gir noe ekstra ja.Those blue hands......... alle 3646 reissuene (Radiomir) ser bare feil ut etter 720/721.
Disse gir noe ekstra ja.
Det finnes jo et par flotte alternativer:
Jeg liker’n
Men ville selv valgt (og ønsker meg) en Pam00557:
Ohh.. YES!
Synd også at den er i titan.Men hvorfor finns den bare i destro? Italian logic......
Synd også at den er i titan.
Har selv en PAM 510, som er «tvillingbroren» til PAM 560, men med sekundviser. Det stod mellom disse to da jeg skulle handle, men var veldig i tvil da jeg synes begge er nydelige!Mulig dette er spurt om før, men hva sier paneristiene om PAM560?
Takk for innspill, selv syntes jeg 510 er utrolig strøken. Har ikke så stort handledd, men syntes 560en satt utrolig fint, på tross av sine 44mm. Jeg hadde neppe klart å bære 47 mm. Jeg liker spesielt den sorte skiven og hvite lumen, mange Panerai går veldig godt med brune straps. Selv så foretrekker jeg sort, noe som også er grunnen til at jeg liker 510 og 560.
Legger ved et bilde fra en liten prøvekjøring hos Bjerke...
Ja, svart reim til disse modellene passer kanskje aller best, men jeg fikk rimelig fort «behov» for en brun reim i tillegg... Det synes jeg funker vel så bra! Ser ut som denne 560’en har ditt navn på