Finnes det en Radiomir 44mm cali dial uten logo? I så fall - har dere en referanse jeg kunne kikket til?
779 kanskje?
Finnes det en Radiomir 44mm cali dial uten logo? I så fall - har dere en referanse jeg kunne kikket til?
Neida, det var ingen spøk.
Panerai lanserer Luminor Due Luna
Panerai presenterer fire nye 38 mm referanser med månefase.www.tidssonen.no
Husk at dette er en damemodell, med da damer som målgruppe. Spørsmålet er kanskje heller om denne målgruppe egentlig bryr seg om månefase?2022 fortsetter å levere............... I just died a little
Noen hevder at månefasen samsvarer med det som heter "the period" på engelsk så det er kanskje smart allikevel !Husk at dette er en damemodell, med da damer som målgruppe. Spørsmålet er kanskje heller om denne målgruppe egentlig bryr seg om månefase?
Jeg synes det er lett å rope etter kors og hvitløk når man ser sånne kreasjoner, men hvis den gjengse ortodokse paneristo får hetta av noe mer komplisert enn en sekundviser er det vel lett å forstå at selskapet går nye veier for å nå et større publikum, og kanskje til og med noen av dem som ikke bryr seg så mye om klokker, men bare vil ha noe fett og pent. Om så er tilfelle synes jeg @Gin stiller et godt spørsmål - Bryr målgruppen for Panerai Due seg egentlig om månefase?
Neida, det var ingen spøk.
Panerai lanserer Luminor Due Luna
Panerai presenterer fire nye 38 mm referanser med månefase.www.tidssonen.no
Dette kan vel ikke være reelt...?eller?
Snasent!! Det blir en slik enMottok en reim-rull i dag som jeg bestilte for noen uker siden av en artsfrende på «Klocksnack». Vanvittig fornøyd med resultatet, prisen var også finfin. Ser at jeg fremdeles mangler noen reimer…
Vis vedlegg 307430
Vis vedlegg 307431