Panerai Luminor Marina 44mm - PAM1058
Prøver meg på en WTT/WTS. WTT er rimelig long shot, men hvem vet, kanskje jeg er heldig.
Jeg har en PAM1058:
Sandwich dial - Selvfølgelig
Manuelt in-house P.9010 calibre - Selvfølgelig
300 m - Selvfølgelig
Blå sunburst skive - Sinnsykt fargespill i sola
Lyseblå sekundviser - Deilig med kontrast
Stållenke (den nye stållenken til Panerai) - Ubrukt
44 mm - Ikke for stor/ikke for liten
Safirglass foran - Må se tiden
Safirglass bak - Må se urverket
1950 kasse - Classic
Ref: 1058
Uret ble tatt ut desember 2019 hos Bjerke i Oslo, alle papirer følger med. Uret er minimalt brukt, vil si det er strøkent (9/10). Stållenken er ubrukt da jeg har hatt klokken på skinnreim, som forøvrig er ganske snasent på dette uret. To custom reimer følger med i tillegg til stållenka.
Ønsker å bytte til ett av følgende ur. Kun Panerai, en ut, en inn:
510 (må være sandwich og i så fall med service)
911 (loooong shot)
915
914
797
795
1085
190 hvis prisen er riktig
Kun disse er aktuelle (med mindre jeg har gått glipp av noen). Ellers er dette følgende kriterier, sandwich, in-house, manuelt urverk, 44 mm, 300 m, helst norsk og ellers strøkent (normale hairlines aksepteres).
Pris settes til 75k, lytter til fornuftige bud og bytteforslag. Mellomlegg blir vi enige om.
Helst F2F i Oslo.
Prøver meg på en WTT/WTS. WTT er rimelig long shot, men hvem vet, kanskje jeg er heldig.
Jeg har en PAM1058:
Sandwich dial - Selvfølgelig
Manuelt in-house P.9010 calibre - Selvfølgelig
300 m - Selvfølgelig
Blå sunburst skive - Sinnsykt fargespill i sola
Lyseblå sekundviser - Deilig med kontrast
Stållenke (den nye stållenken til Panerai) - Ubrukt
44 mm - Ikke for stor/ikke for liten
Safirglass foran - Må se tiden
Safirglass bak - Må se urverket
1950 kasse - Classic
Ref: 1058
Uret ble tatt ut desember 2019 hos Bjerke i Oslo, alle papirer følger med. Uret er minimalt brukt, vil si det er strøkent (9/10). Stållenken er ubrukt da jeg har hatt klokken på skinnreim, som forøvrig er ganske snasent på dette uret. To custom reimer følger med i tillegg til stållenka.
Ønsker å bytte til ett av følgende ur. Kun Panerai, en ut, en inn:
510 (må være sandwich og i så fall med service)
911 (loooong shot)
915
914
797
795
1085
190 hvis prisen er riktig
Kun disse er aktuelle (med mindre jeg har gått glipp av noen). Ellers er dette følgende kriterier, sandwich, in-house, manuelt urverk, 44 mm, 300 m, helst norsk og ellers strøkent (normale hairlines aksepteres).
Pris settes til 75k, lytter til fornuftige bud og bytteforslag. Mellomlegg blir vi enige om.
Helst F2F i Oslo.