Panerai-nyheter 2020

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Pam1119_Cat_Dett03_B_2.jpg

Jeg liker de – men mistenker de vil bli omdiskuterte. Hva syns dere?

Tja, hva skal man si. Panerai har i det minste prøvd å skille seg ut de siste årene. Nye Due-serien likte jeg veldig godt, men dette var ikke min greie kjenner jeg

Jeg kan styre meg for lume på crownguarden. Bortsett fra det liker jeg både 17 og 19. Remmen byttes jo på sekunder, så det ser jeg ikke lumen der som et problem. Prisen derimot synes jeg er høy, så det blir nok ikke bestilt av meg.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Igjen prøver Panerai å nå ut til et bredere publikum og fraviker til de grader, det de fleste av oss "gamle" Paneristi forbinder med merket, nemlig stål kasse, 44/47mm, 300m WR o.s.v. :(
Sorry Panerai, that's not my cup of tea!

Igjen prøver Panerai å nå ut til et bredere publikum og fraviker til de grader, det de fleste av oss "gamle" Paneristi forbinder med merket, nemlig stål kasse, 44/47mm, 300m WR o.s.v. :(
Sorry Panerai, that's not my cup of tea!
Noe av det er jo vellykket. Submersible modellene i 42mm er jo veldig smekre IMO. Dette lumetullet her derimot.#tivoli.

Er vel omtrent som fryktet med nye sjefen. Hvem husker ikke alle suksessene hans fra Roger Dubuis tiden........ ikke det? Prismessig er de jo helt utpå viddene med sånne gimmikklokker. Der er de i og for seg allerede etter siste prisøkning. Alle som kjøpte Panerai i fjor prøver jo å selge de på Finn for mer enn de betalte.......... lykke til. Men det kommer vel en på Finn engang utpå nest år når førsteman angrer seg........ det gjør det alltid.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: bruno47 og Gin