Panerai PAM 00000 på Finn.no

Hvis det foreligger papirer (med matchende serienummer på klokke som papirer) ser jeg ingen hindring for at dette skulle være noe muffens.
Men by? Bare å slå til å kjøpe det vel? :) - det er i hvert fall en stående anbefaling bland de inlagte her på galehuset.

Hvis det foreligger papirer (med matchende serienummer på klokke som papirer) ser jeg ingen hindring for at dette skulle være noe muffens.
Men by? Bare å slå til å kjøpe det vel? :) - det er i hvert fall en stående anbefaling bland de inlagte her på galehuset.

Takk for svar.
Antar du mener at under nevnte forutsetning så er det ingen grunn til å tro at det er noe muffins ved annonsen..? :)
Noen tanker ift sammenlikning opp mot andre Panerai-modeller?

DS

Skal ikke si noe om denne sammenlignet med andre Paneraier,
men prisen ser ut til å være greit - lav nok til å være bra og høy nok til å ikke være skummelt :)
Sammenligner selv ofte opp mot www.chrono24.no - der går de for mellom 21 og 27 000 (men + mva hvis du handler der)

Ser han skriver at det følger med 3 reimer, er kanskje ikke orginale Panerai alle de men be gjerne om bilder eller sjekk med ham hva det er for reimer
(det å spørre om slikt gir ofte inntrykk av hvordan seller er, tosker svarer som regel veldig kort og tvert :) )

Tør ikke så om det er en "løp&kjøp"-lav pris. Da må du kanskje bare trå til,
selvsagt med forsiktighet som Finn's Trygg betaling eller face to face.

Set helt legit ut det der, prisen er forsåvidt helt fair også. Eneste er jo at den snart trenger service hvis det ikke er gjort noe siden 2007.

Ikke erfaring, men var oops på at chrono24 bare er en samlesite for masse forhandlere, noen private og noen autoriserte/verifiserte.
Har hørt om brukere her (bare søk i forumet på chrono24) som sett priser der og kontaktet butikk så har den "akkurat blitt solgt men vi har denne her til X tusen mer " (det vil si rene lokkepriser)

Den ser helt grei ut, men hvorfor viser han ikke boks, remmer og papirer i annonsen?

Jeg personlig hadde spart noen tusener til og kjøpt en modell med sandwich dial.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hvorfor er ikke denne solgt enda?
Har vurdert å klinke til selv, men undres litt når den har ligget ute såpass lenge:confused:

Hvorfor er ikke denne solgt enda?
Har vurdert å klinke til selv, men undres litt når den har ligget ute såpass lenge:confused:

Synes også dette er litt rart.
Klokkens serie nr. starter med i, og årstallet 2007 skal da være korrekt.

Er vel egentlig bare å kontakte selger om du har lyst på denne, den har jo ligget ute en stund så kanskje det er litt prutningsmonn der også ?

Har vært i kontakt med selger, uret har jo ikke vert servet og det er den billigste modellen til panerai om jeg ikke tar helt feil. Så den er vell ikke så billig!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det stemmer, PAM000 er den "rimeligste" klokken til Panerai. Personlig så kjøpte jeg en PAM005 pga jeg likte klokkene dems med logoen. Men dette er selvfølgelig en smaksak. Om du har lyst på den, dra og se på den og du kjenner raskt om det er en klokke du vil trives med på armen eller ikke. Jeg har ikke angret et eneste sekund på min 005.

Tusen takk for svar, karer:D
I utgangspunktet kunne jeg tenkt meg en Pam 111, eller en annen med sekundviser.
Men siden det er litt slanten økonomi om dagen tenkte jeg kanskje at en 000 vil kunne fungere bra som sommerbeater i år.
Det er sikkert litt dumt å kjøpe en veldig enkel Pam etter å ha eid en 312, men om det blir helt feil så får jeg vel alltids rundt 20 for den igjen.
Er det noen som har fått vite hvordan de andre remmene er?

Om du ønsker sekundviser så omsettes jo 005 for ca. samme prisen 20-25k.
Spørsmålet blir vel bare om du er tålmodig nok til noen dukker opp.

Hehe, ja sant det, problemet er at jeg aldri har eid tålmodighet:p
Tenke...tenke

La mage følelsen ta valget for deg og kjenn på følelsen når du har klokken for første gang på armen. Da kommer til å bli fornøyd! :) Bare vær obs på at klokkene er enda penere i virkeligheten!