Panerai PAM 312 - til allmenn beskuelse

Viserne er ikke blå, det du ser dersom du blåser opp bildet litt er refleksjonen av den blå skinncasen jeg har telefonen min i. Fra Noreve, St. Tropez. Jeg har brukt disse på HTC One M7 og nå HTC One M8, og jeg er veldig fornøyd med de. Tok bildet med mobilkameraet. :D

Grattis med kjempefin Panerai og velkommen i klubben! 312 er en skikkelig fin modell. Jeg ble dog litt overrasket av et av de første bildene av klokka, for viserne så tydelig blå ut. Begynte å lure på om du hadde fått med deg feil klokke. Men det er kanskje bare lyset?
 
Gratulerer så mye med flott Panerai.

Ta en kikk på OEM Panerai-remmen Assolutamente. Etter mitt syn en nydelig rem, og den får en herlig patina etter litt bruk.
 
Hei!

Jeg har fått en kjøpsmulighet til en Assolutamente, og basert på din kommentar vil jeg se om jeg kan komme til enighet med selger.

Gratulerer så mye med flott Panerai.

Ta en kikk på OEM Panerai-remmen Assolutamente. Etter mitt syn en nydelig rem, og den får en herlig patina etter litt bruk.
 
Mange takk for gratulasjoner så langt, nå har jeg startet jakten på remmer. Jeg har allerede skaffet en Olando Vintage look rem, og får inn en Olando-rem til, pluss Panerai OEM Assolutamente lys brun rem for foldespenne.

Jeg må innrømme at rembytte er latterlig enkelt på dette uret, og da frister det med litt utvalg.