UR
Panerai PAM00312
Reimer
Følger med 3 Toshi og 3 Da-Luca reimer inklusiv i prisen. Se bilder.
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny 03.05.2015 fra AD. Klokken er produsert tidlig 2015.
TEKNING TILSTAND
Klokken går som en ett år gammel Panerai, den går meget presist og servicebehov er flere år frem i tid.
Ønsker du å inspisere klokken før du kjøper så er det mulig. Klokken befinner seg i Bjørvika i Oslo.
KOSMETISK TILSTAND
Strøken med normale bruksmerker og hairlines. Det eneste jeg vil bemerke er et lite merke på kassen ved klokken 12, men ingen riper i kasse eller lenke uten dette. Klokken er ikke polert. Original croco-reim er lite brukt og godt bevart.
BOKS OG PAPIRER
100 % komplett med inner og ytterboks, manual, sertifikat og tags.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
◦ Klassisk Panerai 312 som bærer godt til 44mm å være.
◦ Panerais velrenomerte Caliber p.9000-urverket.
◦ 28 800 VPH.
◦ Sandwich-dial
◦ Powerreserve på 3 dager.
PRIS OG OPPGJØR
Kun forhåndsbetaling. Klokken befinner seg i Oslo, men kan sendes EON på kjøpers regning og risiko. Foretrekker F2F handel.
REFERANSER
Første kjøp/salg på Tidssonen, så har enda ikke noen referanser, men man må begynne ett sted.
SALGSGRUNN
Finansiering av ny klokke.
Bytte
Helst salg, men kan være aktuelt med bytte i klokke av tilsvarende verdi (ikke Breitling eller Omega)
BILDER
Alle bilder er tatt av det aktuelle objektet som selges
Panerai PAM00312
Reimer
Følger med 3 Toshi og 3 Da-Luca reimer inklusiv i prisen. Se bilder.
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny 03.05.2015 fra AD. Klokken er produsert tidlig 2015.
TEKNING TILSTAND
Klokken går som en ett år gammel Panerai, den går meget presist og servicebehov er flere år frem i tid.
Ønsker du å inspisere klokken før du kjøper så er det mulig. Klokken befinner seg i Bjørvika i Oslo.
KOSMETISK TILSTAND
Strøken med normale bruksmerker og hairlines. Det eneste jeg vil bemerke er et lite merke på kassen ved klokken 12, men ingen riper i kasse eller lenke uten dette. Klokken er ikke polert. Original croco-reim er lite brukt og godt bevart.
BOKS OG PAPIRER
100 % komplett med inner og ytterboks, manual, sertifikat og tags.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
◦ Klassisk Panerai 312 som bærer godt til 44mm å være.
◦ Panerais velrenomerte Caliber p.9000-urverket.
◦ 28 800 VPH.
◦ Sandwich-dial
◦ Powerreserve på 3 dager.
PRIS OG OPPGJØR
Kun forhåndsbetaling. Klokken befinner seg i Oslo, men kan sendes EON på kjøpers regning og risiko. Foretrekker F2F handel.
REFERANSER
Første kjøp/salg på Tidssonen, så har enda ikke noen referanser, men man må begynne ett sted.
SALGSGRUNN
Finansiering av ny klokke.
Bytte
Helst salg, men kan være aktuelt med bytte i klokke av tilsvarende verdi (ikke Breitling eller Omega)
BILDER
Alle bilder er tatt av det aktuelle objektet som selges
Redigert: