Panerai - "Rema1000-klokke"

Fyren er flink, butikken har gode varer til rimelige penger og han driver å gir bort millioner. Ser ikke helt hva som er feil med det?

Eller liker du mer imaget sylvester stallone bidrar med til panerai?

Fikk lyst på Panerai igjen...:p

rambo-panerai.jpg

Jeg tror faktisk at det er en IWC BP på mr Rema. Har observert den på ham før i alle fall.

Reima-Reitan klokke

Hei. En liten stund siden denne tråden var levende, men slenger nå inn et svar i alle fall.
Klokken han har på bildet er en IWC Big Pilot 5002 eller 5004. Man ser det ganske tydelig på den gigantiske runde kronen, hvis man kjenner dette merket. Dette er en svær klokke, 46mm+, derav navnet "Big Pilot". En modell som koster rundt det dobbelte av en standard PAM. Den ligger på ca 100K hos AD (standardutgaven i stål).
I og for seg litt av et ur. Den har 7 dagers gangreserve med IWC sitt in-house autourverk, PR-indikator på skiven kl 3 og dato kl 6. Disse er lett gjenkjennelige, blant annet på formen, størrelsen på kronen og på den karakteristiske remmen med nagler, såfremt den som bærer den, ikke har satt på noe annet enn originalt. Må også ta med at det er laget mange homage-modeller av denne. F.eks Steinhart m.fl. Andre kjente med BP er Jan Fredrik Karlsen.

:confused:

Hva slags image er det du ønsker din PAM skal signalisere?

Og om du har en,- hva slags image vil du si at du selv viser....... ;)

Ikke ta det ille opp, men jeg har lov til å undres....

Nei da, jeg tar det ikke ille opp, i ettertid ser jeg at jeg formulerte meg klønete, (så du har lov til å undres) ingen "feil" på hverken Sylvester S eller Ashton K, de er sikkert like stolte over- og nyter sin Panerai slik som meg (PAM 359), Reitan hadde sikkert også kledd en Panerai, så igjen; jeg formulerte meg klønete, min intensjon var vel egentlig å belyse hvilke image Paneraie'n skapte, dvs forskjellige "kjente" brukere.:cool:
Uforbeholden unnskyldning sendes til Reitan, Sly og Ashton !

Nei da, jeg tar det ikke ille opp, i ettertid ser jeg at jeg formulerte meg klønete, (så du har lov til å undres) ingen "feil" på hverken Sylvester S eller Ashton K, de er sikkert like stolte over- og nyter sin Panerai slik som meg (PAM 359), Reitan hadde sikkert også kledd en Panerai, så igjen; jeg formulerte meg klønete, min intensjon var vel egentlig å belyse hvilke image Paneraie'n skapte, dvs forskjellige "kjente" brukere.:cool:
Uforbeholden unnskyldning sendes til Reitan, Sly og Ashton !

:cool: