Passaround 2012 - avstemning!

Hvilken klokke skal være med i Passaround 2012

• Alpina Advendure Extreme Diver

Stemmer: 0 0,0%
  • Dievas Voyageur GMT

• Damasko DA46

• Doxa SUB 1200T

• Glycine Airman Base 22 GMT

• Hamilton Classic Jazzmaster Chronograph

• Muehle Glashuette Teutonia II Kleine Sekunde

• Nomos Club Datum

• Stowa 1938 Chronograph

• Stowa fliegerchrono

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
@Krille: Er listen over deltagere full? Hvor mange er tenkt å være med? 10 personer?

Jeg stemte Damasko, men hvis vi ender opp med Nomos Club Datum, stemmer jeg for svart skive! (ja greit, det er en nydelig klokke) ;)

5509534681_1c1f3e2bd0_b.jpg

5512610612_6d5459d3fc_b.jpg

5512610918_f33964be3c_b.jpg

Bare å starte avstemning på skivefarge på Nomosen, klokkevalget er i boks allerede ;) Lys skive sier jeg! Alt for mange sorte skiver i boksen fra før!

Postet med Nokia 5110 via SMS

Ser ut til at det blir Nomos. Merket interessen steg betraktelig når jeg leste at den har inhouse-urverk :)

Tror du trenger en svart skive til i samlingen jeg Guybrush :cool:

Mange fine klokker i denne runden gjør det vanskelig å være særlig krass mot noen av dem.;)
Synes Dievas ser ut som en lekeklokke, men ellers er det høyt nivå.
Damasko...njæææ. Liker ikke den noe spesielt.

Ellers var det mye fint.

Min stemme gikk til Stowa Flieger chrono.

Jeg syns de to fineste er doxaen og fliegerchronoen, men har allerede en 1200t og en stowa flieger. Stemte på Mühle. Den syns jeg var interessant. Når det blir Nomosen syns jeg også vi skal ha svart skive.

Minner om at avstemningen stenger i kveld, siste sjanse for å stemme og påvirke opinionen nå!

Ser at Nomos har et stort forsprang. Liker også Nomos svært godt, men prøvde de fleste modellene inkl. Club da jeg var i Lübeck for et par uker siden. Tangomat ble jo valgt til Uhr des Jahres 2012 tidligere i år så ingen tvil om at merket er i vinden. På mitt håndledd var Club litt liten. Liker Zürich Weltzeit best.

Men altså - jeg fikk prøvd modellene så derfor falt mitt valg på Damasko som jeg (av helt andre grunner riktignok) synes er spennende

Sent from my iPad using Tapatalk HD